فستیوال مدارس فوتبال استان بوشهر با حضور تیم‌هایی از تمامی شهرستان‌های استان با شکوه و نظم خاصی برگزار شد و در این میان بدون شک نمی‌توان از زحمات هیأت فوتبال استان بوشهر در ساماندهی منظم این فستیوال گذشت.
کد خبر: ۲۷۴۹۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰ 09 August 2016
اجرای برنامه متنوع و شاد در مراسم افتتاحیه که با هنرنمایی مجریان صدا و سیما آقایان حسن غلامی و مجتبی صالح احمدی، حضور یکپارچه منظم تیم‌های، استقبال پرشور خانواده‌های فوتبال آموزان و حضور استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان، رئیس و اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولان استانی رنگ و بوی خاصی به این جشن فوتبالی داده بود که حقیقتا چشم نواز بود.

در روزی که به همت همه دست اندرکاران یکی از زیباترین فستیوال‌های مدارس فوتبال کشور در زمین سبز ورزشگاه شهید بهشتی در جریان بود، استعدادهای زیر 12 سال فوتبال استان در چهار گروه و در قالب 30 تیم 60 نفره به میدان رفتند و نبوغ فوتبال خطه جنوب را به نمایش گذاشتند، هنری که آمیخته‌ای از تکنیک و هوش و بازیخوانی بود و شاید آنچه که به عنوان تنها نقطه ضعف در برخی از بازیکنان دیده می‌شد ضعف قوای جسمانی بود، اما فوتبال آموزان استان بوشهر از دیلم تا عسلویه همگی سرشار از استعداد بودند و نوید روزهای درخشان برای فوتبال استان دادند که در سایه مدیریت صحیح و برنامه‌ریزی اصولی می‌توان این افق روشن را نظاره‌گر بود.

بدون شک در چند سال اخیر به همت هیأت فوتبال استان بوشهر، مدیران و مربیان مدارس فوتبال گام‌های بلندی و مناسبی در فوتبال پایه استان برداشته شده است، اما در واقع این کافی نبوده و نیست بلکه رئیس هیأت فوتبال استان بوشهر و دیگر اعضای زحمتکش این هیأت و مدارس فوتبال نیازمند توجه و حمایت بیشتر مسؤولان امر هستند.

رسیدن به قله‌های فوتبال ایران نیازمند ارائه برنامه‌های مدون کوتاه مدت و بلند مدت و دانش بنیان و همچنین تقویت بدنه مدیریتی باشگاه‌ها است تا بتوان چشم اندازی امیدوارانه برای فوتبال استان تعریف و ترسیم کرد.

امید است در دیاری که فوتبال از دیرباز در روح و قلب مردمش ریشه دارد و فرزندان با استعدادی در دامن خود پرورش داده و خواهد داد، با اندکی توجه و برنامه‌ریزی به سرمنزل مقصود رسیده و شاهد شکوفایی هرچه بیشتر فرزندان فوتبالی این کهن دیار باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار