مشاور اجرایی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در 77 کشور جهان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۵۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹ 10 August 2016
داریوش رضوانی در حاشیه یازدهمین جشنواره مشاعره رضوی در بوشهر با اشاره به جایگاه استان بوشهر در عرصه فرهنگ و شعر اظهار داشت: برگزاری 11 دوره جشنواره مشاعره رضوی در بوشهر نشان از ظرفیت‌های فرهنگی استان بوشهر به‌ویژه در عرصه شعر است.

وی بیان کرد: جشنواره مشاعره رضوی یکی از جشنواره‌های مهم و پرطرفدار جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) است که سه نفر برگزیده نهایی این جشنواره سال آینده در جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) شرکت می‌کنند.

رضوانی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع) در مشهد مقدس گفت: 77 کشور و 31 استان در این جشنواره حضور دارند و بوشهر هم میزبان جشنواره مشاعره رضوی بوده است.

وی بیان کرد: علاوه بر شعر، جشنواره امام رضا(ع) در عرصه‌های هنری، ادبی، سینمایی و مطبوعات هم برگزار خواهد شد.

مشاور اجرایی معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آثار فرهنگی جشنواره امام رضا(ع) نسبت به دوره قبل 25 درصد افزایش یافته و حدود 460 هزار نفر در رشته‌های مختلف جشنواره حضور خواهند یافت.

وی عنوان کرد: برای برگزاری جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، یک هزار و 300 اتاق فکر هدایت برگزاری آن را عهده‌دار بود ضمن اینکه با استفاده از قالب شعر، داستان، تئاتر و فیلم  می‌توان آموزه‌های اخلاقی و معنوی امام رضا را به بهترین نحو ممکن به جهانیان معرفی کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار