مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: در هفته دولت طرح‌های راهسازی به طول ۳۵ کیلومتر و سرمایه‌گذاری ۴۴۱ میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۲۷۵۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰ 10 August 2016
فرزاد رستمی در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه اجرای طرح‌های راهسازی در استان بوشهر تسریع یافته است اظهار داشت: اکنون در تمامی محورهای استان بوشهر یا طرح‌های بزرگراهی افتتاح و یا در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه استان بوشهر به عنوان استان بزرگراه‌ها معرفی می‌شود افزود: اکنون محورهای اصلی در مناطق مختلف استان بوشهر در حال تبدیل به بزرگراه است که نقش مهمی در افزایش ایمنی تردد خودروها دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با بیان اینکه محور بزرگراهی دیلم به گناوه دارای روند اجرایی مطلوبی است گفت: از 56 کیلومتر مسیر گناوه به دیلم تاکنون 70 درصد عملیات بزرگراهی آن تکمیل شده و بخشی دیگر از این بزرگراه امسال زیر بار ترافیک می‌رود.

رستمی با اشاره به اجرای خروجی دوم بوشهر افزود: از 11.2 کیلومتر خروجی دوم بوشهر که در دست اجرا است تاکنون افزون بر 38 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که امسال بخشی از این محور تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به افتتاح طرح‌های راهسازی در هفته دولت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در هفته دولت طرح‌های راهسازی به طول 35 کیلومتر و سرمایه‌گذاری 441 میلیارد ریال در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بهره‌برداری از قطعه دوم باند رفت شش خطه بوشهر برازجان را از جمله طرح‌های افتتاحی در هفته دولت دانست و گفت: این محور به طول 17 کیلومتر با اعتباری افزون بر 151 میلیارد ریال اجرا شده است.

رستمی از افتتاح باند دوم بزرگراه برازجان – گناوه – دیلم – هندیجان خبر داد و گفت: این محور در حد فاصل گناوه به دیلم به طول 18 کیلومتر است که برای اجرای این طرح 290 میلیارد ریال هزینه شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار