مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: واقع‌نگری و جلوگیری از سیاه نمایی و امیدبخشی کاذب به مخاطب از وظایف اصلی خبرنگاران است.
کد خبر: ۲۷۵۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 10 August 2016
حسین ناظر در آیین تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما در بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران حلقه واسط بین مردم و مسوؤلان هستند که با انعکاس واقعیت‌ها از امیدبخشی کاذب و یا سیاه نمایی پرهیز کرده و قضاوت نهایی را در نتیجه‌گیری رویدادها به عهده مردم بگذارند.

 مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر بابیان اینکه خبرنگاران با اطلاع‌رسانی به‌موقع و دقیق باعث افزایش اعتماد عمومی در جامعه می‌شوند گفت: خبرنگاران با تهیه گزارش و خبرهای مکتوب و تصویری می‌توانند اعتماد و اقتدار ملی را افزایش دهند.

قائلی معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر هم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، خبرنگار را جزء جدانشدنی یک رسانه دانست و گفت: رسانه‌ها بدون خبرنگار مفهوم واقعی خود را از دست می‌دهند.

وی خبرنگاری را یک هنر جریان‌ساز بیان کرد و افزود: وظیفه ما خبرنگاران بیان واقعیت‌ها و دیدگاه‌های مردمی است تا بتوانیم اعتماد مخاطبان به رسانه را دوچندان کنیم.

معاون خبر صدا و سیمای مرکز بوشهر بابیان اینکه  ماهانه این معاونت بیش از 200 خبر مکتوب و گزارش تهیه و پخش می‌کند ادامه داد: روزانه 60 دقیقه خبر تلویزیونی و رادیویی در شبکه بوشهر پخش می‌شود.

قائلی گفت: باهدف استفاده از ظرفیت جوان‌های بوشهر باشگاه خبرنگاران جوان مجدداً راه‌اندازی شد.

 در پایان این مراسم نیز از فعالان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی معاونت خبر بوشهر تجلیل شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار