نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری بر ضرورت برنامه‌های خلاقانه در حوزه مسائل اخلاقی و دینی برای دانش آموزان تأکید کرد.
کد خبر: ۲۷۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 10 August 2016
 آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری صبح امروز در دیدار با رئیس و تعدادی از فرهنگیان بردخون اظهار داشت: در حوزه مسائل اخلاقی و دینی نیازمند برنامه‌های خلاقانه و جذاب برای دانش‌آموزان هستیم که باید در این زمینه از همه ظرفیت‌های موجود استفاده ببریم.

وی با اشاره به اهمیت جایگاه آموزش و پرورش در نظام اسلامی گفت: مناسب است که هم در نوع و کیفیت برنامه‌ها و هم در شیوه اجرای برنامه‌ها با توجه به قانون و موازین اسلامی و دقت مضاعف و تلاش بیشتر به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کمک کنیم.

حسینی بوشهری همچنین نسبت به رعایت عدالت و حسن معاشرت در برخورد با دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیا توصیه کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون هم گفت: فرهنگیان و دانش‌آموزان بردخون با بهره‌مندی از وجود سادات، علما و نخبگان همواره در عرصه‌های دینی، فرهنگی و سیاسی حضوری تأثیرگذار و سازنده داشته‌اند و افتخارات زیادی را در کشور کسب کرده‌اند.

ظهیر محمودی افزود: اداره آموزش و پرورش بردخون با هم‌اندیشی و استفاده از طرح‌ها و ایده‌های ابتکاری و جدید و یاری‌گرفتن از همه افراد و گروه‌ها می‌کوشد برای اعتلا و ارتقاء تعلیم و تربیت منطقه گام بردارد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار