به مناسبت سالروز ورود نخستین گروه از آزادگان به کشور، مسئولان آب‌پخش به دیدار آزادگان دوران دفاع مقدس رفتند.
کد خبر: ۲۷۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 17 August 2016
بخشدار آبپخش عصر سه‌شنبه در دیدار با خانواده آزاده سرافراز باقر باقری از آزادگان سرافراز آب‌پخش اظهار داشت: نشر خاطرات آزادگان و داستان‌های دفاع مقدس از مباحث مهمی است که برای آشنایی نسل جوان و نوپای انقلاب با ایثارگری سرافرازان وطن باید مورد توجه قرار گیرد.

علی مردانلو اضافه کرد: آزادگان سرافراز ایران اسلامی در طول سال‌های اسارت در زندان‌های رژیم بعثی با استقامت و ایستادگی خود هیبت و شکوه ایران اسلامی را به منصه ظهور گذاشتند.

وی افزود: آزادگان سرافراز میهن اسلامی با صبر و استقامت در زندان‌های رژیم بعثی نشان دادند همچون همرزمان شهید خود بر سر اهداف و آرمان‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ثابت قدم هستند.

مردانلو خاطرنشان کرد: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون فداکاری و از خود گذشتگی دیروز ایثارگران وطن در جبهه‌‎های نبرد حق علیه باطل است.

وی با تاکید بر اینکه به برکت خون شهدا امروز هیچ متجاوزی به خود اجازه نمی‌دهد به ایران اسلامی نگاه تهدیدآمیز داشته باشد، بیان داشت: اینکه برخی احتمال حمله نظامی به ایران اسلامی را سر می‌دهند، بیشتر به یک لاف سیاسی شبیه است.

بخشدار آبپخش اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران در حوزه امنیت داخلی و امنیت بین‌المللی در مقایسه با اکثریت کشورهای منطقه در سطح بالاتری قرار دارد و هیچ متجاوزی اجازه تعرض به این مرز و بوم را به خود نمی‌دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار