رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: ۳۴ پروژه در بخش‌های تولید دام، بخش آب و خاک، تولیدات گیاهی، امور عشایری، منابع طبیعی و صنایع کشاورزی استان بوشهر با اعتبار ۲۹۵ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر: ۲۷۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 17 August 2016
محمدتقی منوچهری در بررسی روند اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در اراضی نخلستانی دشتستان با بیان اینکه در هفته دولت 34 پروژه در بخش کشاورزی استان بوشهر افتتاح می‌شود، اظهار داشت: هشت پروژه در شهرستان دشتستان، شهرستان‌های جم و بوشهر هر کدام 6 پروژه، پنج پروژه در شهرستان دشتی و در شهرستان‌های گناوه، تنگستان و دیر هر کدام بین دو تا چهار پروژه افتتاح می‌شود.

وی بابیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها 295 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است، افزود: با بهره‌برداری از این طرح‌ها ضمن ایجاد رونق اقتصادی در مناطق زمینه اشتغال 536 نفر را فراهم می‌کند.

رئیس جهاد کشاورزی بوشهر گفت: 3 پروژه در حوزه تولیدات دامی، 9 پروژه در بخش آب و خاک، 6 پروژه در حوزه تولیدات گیاهی، یک پروژه در حوزه  امور عشایر، 5 پروژه در حوزه  صنایع کشاورزی و 10 پروژه در حوزه  منابع طبیعی و آبخیزداری در هفته دولت در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

منوچهری با اجرای طرح‌های آبیاری تحت فشار در اراضی نخلستانی دشتستان خاطرنشان کرد: سال قبل بیش از یک‌هزار هکتار از اراضی کشاورزی این استان به سیستم‌های نوین آبیاری مجهز شد.

وی با اشاره به اجرای طرح آبیاری تحت فشار در نخلستان 170 هکتاری آب پخش دشتستان گفت: در اجرای طرح اصلاح شیوه آبیاری نخیلات در منطقه آبپخش هفت نوع گیاه داروئی بین نخیلات در قطعات کوچک کشت می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار