امام جمعه آبدان با بیان اینکه مسئولان باید توجه بیشتری به کشاورزان آبدان داشته باشند، گفت: اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمن است.
کد خبر: ۲۷۹۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹ 17 August 2016
حجت الاسلام محمد حمیدی نژاد در جمع مردم آبدان اظهار داشت: تحقق شعار امسال توسط مقام معظم رهبری مستلرم تلاش همه مردم، تولیدکنندگان و مسئولان است.

وی تاکید کرد: مردم به عنوان مصرف کنندگان باید با خرید کالاهای ایرانی زمینه رونق تولیدات داخل را فراهم کنند.

امام جمعه آبدان از تولید کنندگان خواست با تولید کالاهای با کیفیت به رشد و شکوفایی اقتصاد کشور کمک کنند.

حمیدی نژاد بیان داشت: باید از حوزه شعار دادن خارج شویم و به سمت تحقق اهداف انقلاب حرکت کنیم و مردم و مسئولان باید در کنار همدیگر باشند.

امام جمعه آبدان در بخش دیگر از صحبت‌هایش به فصل کشاورزی در آبدان اشاره کرد و افزود: کار و کشاورزی در آبدان شروع شده و مسئئولان از همین الان باید به فکر کشاورز باشند.

وی ضمن انتقاد از مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر بیان داشت: متاسفانه هیچ نظارتی از سوی سازمان جهاد کشاورزی برای قشر کشاورز انجام نمی‌گیرد و در زمان برداشت گوجه چیزی عاید کشاورز نمی‌شود.

حمیدی نژاد با تاکید بر اینکه دولت باید بیشتر به این کشاورزان بها دهد، اضافه کرد: متاسفانه شنیده شده قیمت کود شیمیایی گران‌تر شده و در اختیار کشاورزان قرار گرفته است.

وی از مسئولان خواست تا توجه ویژه‌ای به کشاورزان بخش آبدان هم در زمینه حمایت و هم در زمینه بیمه کشاورزی و در اختیار گذاشتن وام کم بهره برای خرید آب‌شیرین‌کن داشته باشد تا کشاورز شرمنده زن و بچه‌اش نشود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار