دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری گفت: با هدف معرفی علماء، مفاخر و شخصیت‌های علمی و مذهبی استان بوشهر دومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری نیمه دوم امسال در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 17 August 2016
حجت‌الاسلام یوسف جمالی در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه معرفی علماء و مفاخر یکی از برنامه‌های استان بوشهر است اظهار داشت: در این راستا مفاخر و شخصیت‌های علمی، فرهنگی و مذهبی استان در قالب جشنواره به جامعه معرفی می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره پژوهشی علامه بلادی بوشهری خاطرنشان کرد: برای نخستین بار در راستای معرفی مفاخر و علمای استان بوشهر این جشنواره که ویژه طلبه‌ها است در سه قالب کتاب، پایان‌نامه و مقاله طراحی شده است.

دبیر جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری با بیان اینکه جشنواره پژوهشی علامه بلادی در بوشهر زمینه‌ای برای معرفی علمای استان بوشهر است افزود: این جشنواره آغازی برای ورود فعال مدارس علمیه استان بوشهر به عرصه پژوهش و تحقیق است.

جمالی با اشاره به برگزای جشنواره مفاخر روحانیت و یادواره شهدای روحانیت استان بوشهر گفت: برگزاری نخستین جشنواره علامه بلادی کمک بسیاری به طلاب نسل جوان برای شناخت مفاخر روحانیت استان خود کرد.

وی تقویت نشاط علمی و گسترش روحیه پژوهش در بین طلاب و روحانیون را از اهداف این جشنواره دانست و تصریح کرد: شناسایی نخبگان و استعدادهای علمی برتر طلاب و حمایت از آن‌ها و تقویت فرهنگ پژوهش و نگارش آثار علمی از اهداف برگزاری جشنواره پژوهشی علامه بلادی در بوشهر است.

دبیر جشنواره علامه بلادی بوشهری افزود: دومین جشنواره علمی پژوهشی علامه بلادی بوشهری نیمه دوم امسال در بوشهر برگزاری می‌شوند و شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را تا نیمه مهرماه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار