رئیس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر گفت: ۶ فروند بالگرد سبک و پرواز روی آب به ناوگان امداد و نجات هوایی هلال احمر افزوده شد که یکی از این بالگردها به استان بوشهر واگذار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹ 31 August 2016
ناصر چرخ‌ساز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه وظیفه ذاتی جمعیت هلال احمر امداد و نجات و پاسخگویی به سوانح و حوادث است، اظهار داشت: سازمان امداد و نجات با پیشرفت امکانات، تجهیز و نجات امدادی آن، رسیدگی به حوادث را سرعت داده است.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم سازمان امداد و نجات ‌هلال احمر به تجهیزات امداد و نجات هوایی پیشرفته مجهز شده است تصریح کرد: استان بوشهر به سبب حادثه خیز بودن و طولی بودن آن نیاز شدید به ایجاد پایگاه امداد و نجات هوایی دارد که این مهم محقق شد.

رئیس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه تا پایان شهریور ماه یک بالگرد پیشرفته به استان بوشهر اختصاص می‌یابد گفت: 6 فروند بالگرد سبک و پرواز روی آب به ناوگان امداد و نجات هوایی هلال‌احمر افزوده شد که یکی از این بالگردها به استان بوشهر واگذار می‌شود.

چرخساز با بیان اینکه  امداد و نجات استان ساحلی بوشهر به امکانات جدید مجهز می‌شود، خاطر‌نشان کرد: با استقرار بالگرد پیشرفته پرواز روی آب در بوشهر از زیرساخت‌های موقت هلال احمر استان بوشهر برای بهره‌برداری از آن استفاده می‌شود.

وی با بیان اینکه 20 پایگاه امداد و نجات ساحلی در کشور فعال است افزود: استان بوشهر دارای 5 پایگاه امداد و نجات دریایی است که خدمات ویژه به دریانوردان و دیگر عرصه‌ها ارائه می‌کند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار