معاون منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: در هفته دولت امسال بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان میزان اعتبارات برای افتتاح و آغاز عملیاتی پروژه ها هزینه شده است.
کد خبر: ۲۸۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲ 31 August 2016
سعید زرینفر در آیین تودیع و معارفه مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر اظهار داشت: در بیان اقدامات دولت تدبیر و امید باید ابتدا شرایطی که این دولت سکان فعالیت را در دست گرفته گفته شود.

وی افزود: همه افراد در آغاز فعالیت عنوان می کند که ما میخواهیم چه کارهایی انجام دهیم اما بعضی مواقع یه سری کارها که غیر علمی است نباید انجام شود.

معاون منابع انسانی استاندار بوشهر عنوان کرد: اما در این دولت به واسطه فعالیت های علمی و منطقی شاهد ثبات در ابعاد مختلف کشور خصوصا فعالیت های اقتصادی بوده ایم.

زرینفر با عنوان اینکه برجام طی دو سال توسط تیم مذاکره کننده این دولت به فرجام رسید بیان کرد: توافق برجام گره گشایی از مشکلات نیست بلکه رفع موانع  برای اقدامات بعدی جهت رسیدن به هدف است.

وی گفت: ما در استان بوشهر در حالی استانداری بوشهر را برعهده گرفتیم که بالغ بر هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران و پروژه نیمه کاره بود و اعتبارات عمرانی استان تنها ۳۵۰ میلیارد است که عملا باید چندین سال بدون هیچ کاری مطالبات معوقه را پرداخت میکردیم.

معاون منابع انسانی استاندار بوشهر در ادامه افزود: اما با تدبیر و تلاش مسئولین استانی توانسته ایم با جذب منابع ملی، مطالبات  پرداخت و در هفته دولت امسال بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان میزان اعتبارات  برای افتتاح و آغاز عملیاتی پروژه ها هزینه شده است.

زرینفر خاطر نشان کرد: یکی از اهداف دولت در رفع مشکلات اقتصادی جایگزین مالیات تولید و تجارت به جای در آمد های نفتی است.

وی اشتغال را یکی از اولویت های دولت عنوان کرد و گفت: حمایت از تولید داخلی و جذب سرمایه گزاری موجب افزایش موقعیت کسب و کار در استان می شود.

معاون منابع انسانی استاندار بوشهر اظهار داشت: بالغ بر هزار ۵۰۰ واحد صنعتی  در استان است که ۴۰۰ واحد اعلام مشکل کرده اند که عموما مشکلات بیمه و مالیات بوده است.

زرینفر در ادامه بیان کرد: از این تعداد ۲۴۰ مورد در کارگروه بررسی گردید و به بانک های عامل معرفی شده است که ۹۰ مورد آن به شعب و تا کنون تنها ۱۰ مورد آن پرداخت شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار