امام جمعه بردخون از عدم فعالیت استادیوم ورزشی و اسکله در بردخون انتقاد کرد.
کد خبر: ۲۸۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۶ 31 August 2016
حجت‌الاسلام سید حسین رکنی حسینی در دیدار بخشدار و مسؤولان بردخون با ارج گذاشتن به خدمات دولت یازدهم، اظهار داشت: دولت یازدهم خدمات ارزشمند، مهم و زیادی داشته اما می‌توان با همدلی و اتحاد فعالیت‌ها و خدمات بیشتری به مردم ارائه کرد.

وی افزود: خاطرات شیرین دولتمردان شهید در خاطر مردم است و با ولایت‌مداری و اطاعت از رهبری، صداقت، ساده زیستی، وقف مردم شدن اسوه و الگوی مناسبی برای همه علاقه‌مندان و دوستداران نظام اسلامی شدند.

رکنی حسینی با اشاره به اینکه عشق، محبت و علاقه نسبت به دولتمردان داشته باشیم، اضافه کرد: با هوشیاری مردم و رهبری معظم موانع را پشت سر گذاشته‌ایم و ملت ایران با تکیه‌بر بصیرت، توطئه‌های دشمن را نقش بر آب کرده‌اند و امنیت کشور را بیش از گذشته ارتقا بخشیده‌اند.

امام‌جمعه بردخون ادامه داد: انتقاد به معنای سیاه نمایی نیست اما باید واقعیت‌ها را بیان کرد چرا که انتظار است برای رفع بیکاری، مشکل اقتصادی، اشتغال، ازدواج جوانان و گرانی تلاش کرد و برای اجرای عدالت در جامعه همواره بکوشیم.

وی از حقوق نجومی و برخی تبعیض‌ها انتقاد کرد و گفت: عده‌ای نان شب ندارند و عده‌ای سرگرم حقوق نجومی هستند که اگر می‌خواهیم کشور پیشرفت کند باید در مسیر خدا و ولایت حرکت کنیم و دولت با جدیت تا روز آخر به مردم خدمت کند.

رکنی حسینی هفته دولت را فرصتی مناسب برای انعکاس عملکرد دولت دانست و تصریح کرد: بردخون به جایگاه واقعی و شایسته خود نرسیده پس همه تلاش کنیم تا شاهد بردخونی آباد و پیشرفته باشیم.

وی از عدم فعالیت استادیوم ورزشی و اسکله در بردخون انتقاد کرد و افزود: پس از 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی که همه مناطق دارای اسکله و فضای ورزشی هستند متأسفانه فضای مناسبی در منطقه نداریم تا زمینه تحرک سازنده و سلامتی جوانان و نوجوانان فراهم شود.

امام جمعه بردخون با بیان اینکه هر مسؤولی توان کار ندارد نباید مسؤولیتی را بپذیرد، تصریح کرد: مسؤولان باید خود را مدیون مردم بدانند و برای اجرای عدالت در جامعه بکوشند.

وی از پر کردن چاه‌های کشاورزان منطقه نیز انتقاد کرد و گفت: پرکردن چاه‌ها چاره کار نیست و می‌توان با مدیریت امور مانع از حاشیه‌سازی شویم تا مردم به امرار معاش بپردازند زیرا شغل دیگری در منطقه وجود ندارد.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: همواره دغدغه مشکلات مردم را دارم اما می‌توان با اتحاد و همدلی تلاش کنیم تا بردخونی آباد و توسعه یافته بسازیم و واژه محرومیت را از این دیار پاک کنیم.

امام جمعه بردخون از شخصیت نماینده استان در مجلس خبرگان نیز تجلیل کرد و گفت: آیت‌الله حسینی بوشهری یکی از ذخایر دنیای اسلام است که از این منطقه برخاسته و حدود نیم‌قرن به امر تعلیم و تربیت و تحقیق اشتغال دارد که ضرورت دارد همایشی برای شناخت این شخصیت برجسته برگزار شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار