رئیس شورای اسلامی شهر بردخون از وضعیت مرکز بهداشت انتقاد کرد و خواستار تعیین سرپرست مستقل برای انجام اموراداری و ساماندهی بهداشت و درمان منطقه شد.
کد خبر: ۲۸۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 31 August 2016
احمد بحرانی در نشست مدیران شهر بردخون اظهار داشت: حقوق کارمندان شهرداری به روز پرداخت شده و طرح‌هایی نظیر خیابان کشاورز، بوستان امید، خرید بالابر، بازپس‌گیری اراضی فروخته شده و پیگیری جاده بردخون شهنیا انجام گرفته و به دنبال احداث تالار در منطقه هستیم.

احمد بحرانی از وضعیت مرکز بهداشت انتقاد کرد و خواستار تعیین سرپرست مستقل برای انجام امور اداری و ساماندهی بهداشت و درمان منطقه شد.

بخشدار بردخون نیز اقدامات دولت در منطقه را ستود و گفت: با وجود همه مشکلات خدمات زیادی در منطقه صورت گرفته که اجرای طرح‌ها و بوستان امید، حمایت از دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری، گسترش عمران شهری و روستایی، احداث زمین‌های چمن مصنوعی و ارتقاء سطح سلامت عمومی از این نمونه است.

حیدر عمرانی افزود: مسؤولان با همه توان برای توسعه منطقه تلاش می‌کنند و در این راه از مشارکت و همفکری همه دلسوزان و نخبگان بهره می‌گیرند و ذره‌ای از خدمت به مردم کوتاه نمی‌آیند.

رئیس اداره آموزش و پرورش بردخون هم پروژه مهر را یکی از مهم‌‌ترین دغدغه‌های این مجموعه دانست و گفت: تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی دقیق، سازماندهی و ساماندهی فضا و نیروی انسانی و تعمیر و تجهیز مدارس به استقبال مهر برویم.

ظهیر محمودی افزود: شوراهای اسلامی، دهیاران و پارس شمالی همکاری خوبی داشته‌اند و باید همه ادارات و نهادها به یاری آموزش و پرورش بیایند.

مسؤول نمایندگی ورزش و جوانان بردخون نیز گفت: 10 باشگاه ورزشی در بردخون وجود دارد که 4 باشگاه فعال بوده و 60 بدنساز و 450 نفر از ورزشکاران بیمه ورزشی شده‌اند.

یوسف جعفری افزود: با همکاری شورای اسلامی و شهرداری کار آماده‌سازی استادیوم ورزشی بردخون در حال انجام است که امیدواریم تا پایان مهر95به بهره‌برداری برسد.

علی عباسی فرماندهی انتظامی بردخون نیز گفت: تلاش‌ها و فعالیت‌های خوبی در زمینه ارتقاء امنیت در منطقه صورت گرفته اما نیازمند حمایت و همراهی مردم و مسؤولان هستیم تا به اهداف تعیین شده برسیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار