امام جمعه بوشهر گفت: طرح سازمان نظارت بر پول‌شویی جهان در تحریم ارزی بانکی مورد برخورد مسئولان نظام اسلامی قرار بگیرد.
کد خبر: ۲۹۳۷۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱ 10 September 2016
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه بوشهر با تاکید بر توجه به سبک زندگی اسلامی در ابعاد گوناگون اظهار داشت: سبک زندگی حضرت امام محمد باقر(ع) از ویژگی‌های مهمی برخوردار است که با داشتن شاخصه‌های حیات الهی انسانی باید الگوی مسلمانان قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه فاجعه شهدای منا در جوار رحمت الهی بر گردن شجره خبیثه حکام آل سعود است تصریح کرد: حکام ال سعود در منا در جوار رحمت الهی امت اسلامی را داغ‌دار کرد که مسئولیت مستقیم این فاجعه بر گردن شجره خبیثه حکام آل سعود است.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه حکام آل سعود از مسلمانان در این فاجعه عذرخواهی نکرد افزود: در این فاجعه رژیم خبیثه آل سعود حتی به خود اجازه نداد که از ملت مسلمان ایران اسلامی و دیگر کشورها عذرخواهی کند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه آمریکا حامی جنایات حکام آل سعود است خاطرنشان کرد: آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی که حامی جنایات حکام آل سعود هستند در فاجعه منا با این رژیم شریک بودند و اکنون ماهیت رژیم آل سعود برای همگان آشکار شده است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه رژیم دست نشانده آل سعود صلاحیت مدیریت حرمین شریفین ندارد گفت: این رژیم که سیاست‌های رژیم اشغال‌گر قدس را دنبال می‌کند دنبال از بین رفتن امت اسلامی، جهان اسلام و انقلاب اسلامی است که باید مسلمانان جهان در این زمینه چاره‌اندیشی کنند و طرحی جدید برای مدیریت حرمین شریفین ارائه کنند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه دو بار حجاج ایرانی درخانه خاک بدست رژیم آل سعود به خاک و خون کشیده شدند افزود: این رژیم متکبر و غیراسلامی مسئولیت دنبال کردن فرمان آمریکا و انگلیس دارد و این غده سرطانی جهان اسلام ثروت‌های مسلمانان را به یغما برده است.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: بزودی مرگ و سقوط رژیم خبیثه آل سعود مشاهده می‌کنیم چراکه این وعده الهی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به روز عرفه و عید سعید قربان تصریح کرد: روز عرفه روز نیایش، عبادت و ازخودگذشتن و به خدا پیوستن است.

صفایی بوشهری با تبریک عید سعید قربان این روز را نماد از خود گذشتن انسان در زندگی به دستور خداوند متعال  دانست.

امام جمعه بوشهر با اشاره به طرح سازمان نظارت بر پول‌شویی جهانی و تامین مالی تروریست‌ها خاطر نشان کرد: این سازمان طرحی را تحت عنوان FATF در فضای ایران اسلامی مطرح کرده که برخی از نهادهای انقلابی و شخصیت‌های بزرگ ایران اسلامی مانند سپاه و بسیج تحریم ارزی داخلی و بین‌المللی شوند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه متاسفانه در فضای بین‌المللی با سازمان یاد شده یا در حین برجام یا پس از برجام برخی شخصیت‌ها با آنها ارتباط داشته‌اند گفت: این فکر و این طرح با فرهنگ اسلامی، عزت انقلابی و استقلال ایران اسلامی سازگار ندارد.

صفایی بوشهر با بیان اینکه مسئولان اجرایی باید با این مسئله در فضای داخلی برخورد قاطع کنند افزود: تمامی نمازگزاران، مومنان، نخبگان، فرهیختگان و دلسوزان نظام و روحانیت از مسئولان کشوری می‌خواهند با این مسئله در فضای داخلی برخورد کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه اساس این فکر غلط و غیر قابل تحمل است تاکید کرد: اگر این طرح عملیاتی شود بسیاری مشکلات فراهم می‌کند.

صفایی بوشهری با بیان اینکه کشورهای مخالف با آمریکا تروریست قلمداد می‌شوند افزود: اگر ایران اسلامی از حزب‌الله لبنان حمایت کند تحریم می‌شود و این در حالی است به گفته آمریکا تروریست کسی است که مخالف با آمریکا باشد یعنی از حزب‌الله لبنان و مقاومت عراق و سوریه حمایت نشود.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه سپاه پاسداران و بسیج قهرمان عزت و افتخار ایران اسلامی هستند افزود: باید مسئولان بدانند طرح تحریم ارزی سپاه، بسیج و برخی شخصیت‌ها و بزرگان انقلاب مخالف نگاه امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار