مردم انقلابی بوشهر در کنار آب‌های نیلگون خلیج فارس پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی با شکوه جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.
کد خبر: ۲۹۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 10 September 2016
همزمان با سراسر کشور مردم ولایت‌مدار بوشهر پس از اقامه نماز جمعه با شرکت در یک راهپیمایی با شکوه با شعارهای کوبنده جنایات آل‌سعود و آل‌خلیفه در فاجعه منا و هتک حرمت به شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که از مصلی جمعه تا میدان قدس بوشهر برگزار شد تظاهر کنندگان با شعارهای سعودی جنایت می‌کند، آمریکا حمایت می‌کند، آل سعود شرمت باد، آمریکا ننگت باد، آل خلیفه آل شیطان بود، دشمن آزادی انسان بود، آل‌خلیفه آل‌بوسفیان است - در خدمت آمریکای شیطان است، شیعه بحرین مجاهد بوَد - دشمن حاکمان فاسد بوَد و مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس جنایات آل سعود و آل خلیفه را محکوم کردند.

در راهپیمایی مردم همیشه در صحنه بوشهر که امام جمعه، روحانیان، جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان شرکت داشتند بار دیگر اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از رژیم دست نشانده و سفاک آل‌سعود و آل‌خلیفه اعلام کردند.

نمازگزاران بوشهری در این راهپیمایی کشـتار ضـیـوف‌الرحمـان و حجـاج بیـت الله‌الحـرام  درمسـجد الحـرام و منا  و قتل عام مسلمانان و مردم مظلوم درعربستان، یمن، سوریه و حمایت از رژیم فاسد و مزدور آل خلیفه در کشتار و سرکوب مسلمانان و مردم مظلوم و  بی دفاع  بحرین و اهانت به حریم مرجعیت بزرگ دینی آن کشور آیت‌الله شیخ عیسی قاسم را محکوم کردند.

راهپیمایان بوشهری که در حالیکه دست نوشته‌هایی مبنی بر جنایات سفاکان رژیم آل سعود و آل خلیفه همراه داشتند تاکید کردند: اگر رژیم فاسد آل‌خلیفه از سرکوب مردم مظلوم و ستمدیدۀ خود و هتک حرمت رهبران و مراجع بزرگ دینی به ویژه آیت‌الله شیخ عیسی قاسم دست برندارد، به زودی در زیر امواج خروشان خشم انقلابی و مقدس مسلمانان جهان، به ویژه جوانان حزب‌الله، برای همیشۀ تاریخ دفن می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار