امام جمعه عسلویه با اشاره به اینکه کشور ما دارای جمعیت جوان است و در استان ما نیز جوانان بخش عمده جمعیت را تشکیل می‌دهند، گفت: زمینه تفریح و تفرج برای جوانان استان بوشهر کم است.
کد خبر: ۲۹۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹ 10 September 2016
سید علی هاشمی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه عسلویه با اشاره به بیانات رهبری در دیدار خانواده‌های شهدا حادثه منا اظهار داشت: به فرموده رهبری، آل خبیث و پلید سعود نشان داد این حکومت لایق اداره حرمین شریفین نیست.

وی ادامه داد: همه فهمیدند این رژیم لیاقت اداره حج را ندارد و همه مسلمانان باید بدانند که آل سعود بی کفایت است و مسلمانان باید برای اداره حرمین شریفین تدبیری بیاندیشند.

امام جمعه عسلویه خاطرنشان کرد: آل سعود امسال تعداد زیادی از مسلمانان از ایران و برخی کشورها را از حج محروم کرد و آنهایی هم که به حج می روند تحقیر می‌شوند.

وی بیان کرد: رژیم سعودی با پشتوانه آمریکا در عراق، سوریه، یمن و بحرین جنایت می‌ کند؛ در حادثه منا نیز آمریکا پشتیبان آنها بود و اگر در محکمه‌ای قرار است آل سعود محاکمه شود باید آمریکا هم به عنوان شریک جرم آنها محاکمه شوند.

هاشمی‌نژاد با اشاره به ۱۹ شهریور سالروز رحلت آیت الله طالقانی، اضافه کرد: آیت الله طالقانی شخصیت مبارز و مجاهدی بود که در رژیم ستم شاهی زندان طولانی رفت شکنجه شد و بازوی توانمند حضرت امام بود و اولین نماز جمعه تهران را به فرمان امام به امامت ایشان اقامه شد.

وی با اشاره به ۲۰ شهریور سالروز شهادت شهید محراب آیت الله مدنی امام جمعه تبریز، خاطرنشان کرد: ایشان معلم اخلاق و اسوه تقوا بود یادش را گرامی می‌دارم.

امام جمعه عسلویه با تبریک پیشاپیش روز عرفه و عید قربان و دهه امامت و عید سعید غدیر، افزود: دعای عرفه در مصلا برگزار می‌شود و همچنین نماز عید قربان در مصلا برگزار می شود که برادران و خواهران در برنامه‌های این ایام شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه کشور ما دارای جمعیت جوان است و در استان ما نیز جوانان بخش عمده جمعیت را تشکیل می‌دهند، تصریح کرد: زمینه تفریح وتفرج برای جوانان کم است و ورزش فوتبال بخشی از سرگرمی وتفریح سالم جوانان است که باید توجه بیشتری به آن شود.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از پایان نماز جمعه، نمازگزاران در راهپیمایی با شعارهای کوبنده جنایت آل سعود در حادثه منا و جنایت آل خلیفه دربحرین را محکوم کردند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار