نماینده مردم دشتی وتنگستان در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت رفع مشکلات پرورش دهندگان میگو مند دشتی تاکید کرد.
کد خبر: ۲۹۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 10 September 2016
سید کمال الدین شهریاری در بازدید از مجتمع پرورشی میگوی مند دشتی اظهار داشت: بازدید از چنین مجموعه ای که در جهت اشتغال و تولید گام بر می دارد برای من باعث خوشحالی است و از طرفی وقتی مشکلات آنها را می بینم ناراحت می شوم.

وی افزود: همه ما باید در راستای تحقق شعار سال که از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است گام برداریم و تنها نباید به شعار بسنده کنیم بلکه باید اقدام و عمل کنیم.

شهریاری با بیان اینکه اگر کشوری رشد کرده بواسطه اشتغال وتولیده بوده است، ادامه داد: سرمایه گذاری، تولید و اشتغال باید با همدلی و اتحاد همه مسئولین حل شود.

وی اضافه کرد: در مدت سه ماه شروع به کار نمایندگی، دو هزار نامه از طرف جوانان در خصوص اشتغال تحویل دفتر داده شده که نشان می دهد اشتغال مهمترین دغدغه جوانان ما است.

شهریاری یادآور شد: این مملکت زمانی رشد می کند که به جای اینکه سرمایه گذار در اتاق ما بیاید، ما برویم دنبال سرمایه گذار و آن را دعوت به سرمایه گذاری کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه آب شرب این مجتمع به سختی و با هزینه بالا به پرورش دهندگان میگو می رسد ضرورت دارد این مشکل با تامین آبشرینکن حل شود.

شهریاری همچنین بر رفع دیگر مشکلات این مجتمع از جمله برق و بیمه نیز تاکید کرد.

در این بازید معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی، مدیر کل جهاد کشاورزی و دامپزشکی استان و جمع دیگری از مسئولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار