جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت دریایی ایران اسلامی قدرتی توقف‌ناپذیر است.
کد خبر: ۲۹۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳ 13 September 2016
سردار حسین سلامی دقایقی قبل و در پایان عملیات به آب اندازی شناور جدید بالگردبر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افزایش قدرت دفاعی و بازدارندگی در تمام عرصه‌ها مورد تاکید قرار دارد.

وی افزود: قدرت ما یک قدرت سیال، بازدارنده، پیش‌رونده و به روز شونده است و هر روز شاهد قدرت بیشتری هستیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: هر روز شاهد ورود این شناورهای جدید در نیروی دریایی سپاه خواهیم بود و در آینده قدرتمندتر و با کیفیت‌تر خواهیم شد.

سلامی تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه همانند همیشه با اقتدار و با غیرت و اعتبار و قدرت دیده‌بانی حرکت می‌کند و همانند همیشه موجبات اقتدار ایران اسلامی شده است.

این مسؤول بیان کرد: در آینده شاهد رونمایی از افتخارات بیشتری خواهیم بود و این افتخارات توسط متخصصان داخلی و نیروهای سپاه پاسداران محقق شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز داشت: باید با تمام توان و ظرفیت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنیم.

سلامی یادآور شد: در شرایط کنونی، میدان‌های دفاع و نبرد علیه مسلمانان را به اقصا نقاط توسعه داده‌ایم و به فضل خدا شاهد پیروزی نظام اسلامی در تمامی عرصه‌ها باشیم.

وی گفت: این شناور در واقع قدرت تراز دریایی ما را به 10 هزار کیلومتر گسترش داده است و این گام بسیار مبارکی است.

سلامی افزود: این شناور پیام بزرگی به دشمنان اسلام دارد و آن اینکه قدرت دریایی ایران اسلامی قدرتی توقف‌ناپذیر است و ما را از این به بعد در اعماق دور خواهند دید.

وی بیان کرد: دریادلان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برای دفاع از ارزش‌ها تمام استعداد و ظرفیت خود را به کار می‌گیرند.

بر اساس این گزارش، صبح امروز نخستین "شناور تندرو برد بلند بالگردبر" ساخت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بوشهر رونمایی شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار