شهردار آبپخش از اجرای 15 پروژه عمران شهری در آبپخش خبر داد.
کد خبر: ۲۹۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۵ 13 September 2016
حسین عباسی در بازدید از پروژه‌های عمران شهری آبپخش اظهار داشت: خدمت‌رسانی به شهروندان و جلب رضایت خاطر این عزیزان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم با تلاش دسته‌جمعی به اهداف مورد نظر برسیم.

وی افزود: سرکشی به محلات مختلف در شهر و شناخت مشکلات و معضلات پیش رو در دستور کار قرار دارد و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی بتوانیم پروژه‌ها را جلو ببریم.

شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: شهروندان همکاری بسیار خوب و قابل قبولی با مجموعه شهرداری و شورای اسلامی دارند و هر زمان نیاز به همکاری شهروندان بوده با تمام وجود همکاری و همراهی داشته و دارند.

 عباسی تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از اولویت‌های شهرداری آبپخش به‌شمار می‌رود و امیدوار هستیم در این مسیر به توفیقات لازم برسیم.

وی یادآور شد: تأمین به موقع اعتبارات از دغدغه‌های اساسی شهرداری است و امیدواریم با تأمین اعتبارات مورد نیاز، شاهد تکمیل تمام پروژه‌ها در موعد مقرر باشیم.

 شهردار آبپخش از اجرای 15 پروژه عمران شهری در آبپخش خبر داد و ابراز داشت: در نیمه دوم امسال شاهد اجرای پروژه‌های عمرانی شامل آسفالت خیابان‌ها و معابر، ایجاد فضای سبز و پروژه‌های ورزشی و تفریحی خواهیم بود که امیدواریم به موقع در اختیار مردم شریف شهر قرار بگیرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار