فرماندار عسلویه گفت: در جریان آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین پارس جنوبی ۴ نفر مصدوم شدند که یکی از مصدومان با ۶۵ درصد سوختگی برای مداوا به شیراز منتقل و مابقی سرپایی درمان شد.
کد خبر: ۲۹۵۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 14 September 2016
عبدالله نادری با بیان اینکه شرکت پتروشیمی مبین در پارس جنوبی تامین کننده مواد جانبی صنایع مستقر در پارس‌جنوبی است، اظهار داشت: پتروشیمی مبین تأمین‌کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه‌کننده پساب‌های صنعتی صنایع مستقر در منطقه پارس‌جنوبی است.

وی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در ایستگاه کنترل فشار شرکت پتروشیمی مبین تصریح کرد: این حادثه ساعت 11 امروز به وقوع پیوست که با تلاش نیروهای امدادی و آتش‌نشانان تحت کنترل قرار گرفت، به‌گونه‌ای که شدت آتش سوزی چندان زیاد نبود و اکنون مهار شده است.

مدیر بحران شهرستان عسلویه با بیان اینکه خطری صنایع پارس‌جنوبی را تهدید نمی‌کند، افزود: با تخلیه گاز از شبکه انتقال گاز این پتروشیمی آتش به‌طور کامل خاموش می‌شود.

نادری با بیان اینکه در این حادثه 4 نفر مصدوم شدند، گفت: در حادثه آتش‌سوزی پتروشیمی مبین 4 نفر مصدوم شدند که سه نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و یک نفر که سوختگی 65 درصدی داشت برای درمان به شیراز منتقل شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار