در اعتراض به اظهارات هاشمی رفسنجانی در حذف بنیه دفاعی و قرارداد ‌FATF تجمع مدافعان خط مقاومت مردم بوشهر در مسجد توحید این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۳ 14 September 2016
مردم ولایت‌مدار بوشهر ‌‌‌در اعتراض به اظهارات هاشمی‌رفسنجانی در حذف بنیه دفاعی و قرارداد ‌FATF در تجمع مدافعان خط مقاومت در مسجد توحید بوشهر شرکت کردند.

در این تجمع شرکت‌کنندگان با شعارهای«حذف بسیج و سپاه، آرزوی آمریکا»،« انصارالله، حزب‌الله فرزندان روح‌الله» ، « حرف ما یک کلام مقاومت  والسلام» و «‌ما ملت دلاوریم، پیرو خط رهبریم» ‌‌اعتراض خود را به اظهارات هاشمی رفسنجانی در حذف بنیه دفاعی و قرارداد ‌FATF نشان دادند.

در این تجمع مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر با بیان اینکه شرایط کنونی کشور مانند جنگ احزاب است اظهار داشت: در جنگ احزاب یک شرایط روانی و سنگین ایجاد شده بود که اکنون این وضعیت در کشور حاکم است.

حجت‌الاسلام مرتضی محمدیان با بیان اینکه انقلابیون نباید حرف‌های صهیونیست‌ها را بپذیریند، تصریح کرد: ‌ماهیت افرادی که از انقلاب دور شده‌اند روشن است‌. در مقابل کسانی که نظام اسلامی ایران را به انحراف می‌کشند، ملت قاطعانه می‌ایستند و برخورد می‌کند.

وی با ارائه توصیه‌های لازم برای قرار گرفتن در مسیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب ‌تاکید کرد: نصحیت می‌شود افرادی که از انقلاب اسلامی دور شده‌اند در مسیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برگردند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار