استاندار بوشهر گفت: کاهش ۱۰ درصدی زیر کشت محصولات پرآب در استان بوشهر یکی از راهکارهای رفع بحران‌های آبی است.
کد خبر: ۳۱۸۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸ 26 October 2016
مصطفی سالاری در نشست شورای منابع آب استان بوشهر اظهار داشت: دولت توجه ویژه‌ای به کشاورزان دارد و برنامه‌هایی که در بخش آب اجرا می‌شود با نگاه ویژه به کشاورزان انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه اقدامات محدودکننده‌ای برای کشاورزان در دست نیست، اضافه کرد: تلاش می‌شود تا مشکلات همه کشاورزان رفع شود و بتوانند به فعالیت خود در این عرصه ادامه دهند.

استاندار بوشهر از کاهش ۱۰ درصدی سطح زیر کشت محصولات پرآب در استان بوشهر به عنوان یکی از طرح‌های کوتاه مدت برای رفع بحران‌های آبی در استان نام برد و بیان کرد: انسداد چاه‌های غیر مجاز یکی دیگر از کارها و اقداماتی است که می‌تواند سودمند باشد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از بحران کم‌آبی برنامه‌ها و طرح‌هایی در زمینه انسداد چاه‌های غیرمجاز اتخاذ شده است که با توجه ویژه به کشاورزان این طرح‌ها اجرا می‌شود.

سالاری با تاکید بر اینکه در هیچ طرحی نباید اقتصاد خانواده‌ها با مشکل روبرو شود، ادامه داد: تکمیل مطالعات سد دهرود یکی از مسائل مهمی است که باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: ۱۱ پیشنهاد و برنامه برای جلوگیری از هدر رفت آب، کاهش برداشت آب‌های زیر زمینی و احیای سفره‌های زیر زمینی تدوین شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار