مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۲۵۰۰ نفر از دانش آموزان استان بوشهر در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که تا پایان سال تعدادشان به ۱۳ هزار نفر می‌رسد.
کد خبر: ۳۱۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸ 26 October 2016
مهراب کیانی ظهر امروز در نشست اعضای بسیج دانش‌آموزی استان بوشهر با آیت‌الله صفایی بوشهری هفته بسیج دانش آموزی اظهار داشت: در این هفته برنامه‌های گوناگونی تدارک دیده شده که دانش‌آموزان نقش مهمی در اجرای آنها دارند.

وی تصریح کرد: اجرای 2500 برنامه در این هفته برای دانش‌آموزان استان بوشهر پیش‌بینی شده  که شامل برنامه‌های فرهنگی، ورزشی و راه‌اندازی شورای همفکری دانش آموزان است.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر تقویت روحیه سلحشوری از رسالت‌های مهم بسیج دانش‌آموزی دانست و افزود: تقویت روحیه سلحشوری و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان مهمترین رسالت بسیج دانش آموزی است.

کیانی تقویت روحیه همیاری، صیانت از ارزش‌های دینی و ولایت‌مداری را از دیگر رسالت‌های بسیج دانش‌آموزی دانست و تاکید کرد: در طول سال برنامه‌های متنوعی ویژه دانش‌آموزان ارائه می‌شود که اعزام به اردوهای راهیان نور از آن جمله است.

وی با اشاره به اعزام 13 هزار دانش‌آموز به اردوهای راهیان نور گفت:  از ابتدای سال تحصیلی 2500 نفر از دانش آموزان استان بوشهر  در قالب کاروانهای راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام شدند که تا پایان سال تعدادشان به 13 هزار نفر می‌رسد.

مسئول بسیج دانش آموزی استان بوشهر با اشاره به عضویت دانش‌آموزان در سازمان بسیج دانش‌آموزی  بیان کرد: بیش از 70 درصد دانش آموزان استان بوشهر عضو سازمان بسیج دانش آموزی هستند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار