امام جمعه بوشهر گفت: فرهنگ ایثار و رشادت‌های شهدای ۸ سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای نوجوان به دانش آموزان شناسانده شود.
کد خبر: ۳۱۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱ 26 October 2016
 آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در جمع فرماندهان و اعضای سازمان بسیج دانش آموزی استان بوشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهم و تاثیرگذاری در جامعه دارند، اظهار داشت: دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند به‌گونه‌ای که 13 آبان‌ماه یادآور رشادت‌های دانش‌آموزان در مقابله با رژیم ددمنش پهلوی است.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه دانش‌آموزان نقش مهمی در جنگ تحمیلی داشتند، افزود: دانش‌آموزان با  رشادت و اقتدار در صحنه‌های جنگ تحمیلی حضور یافتند به‌گونه‌ای نام شهیدان دانش‌آموز در پهنه گیتی می‌درخشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای تبیین اهداف شهدای به دانش آموزان است، افزود: باید تلاش شود تا فرهنگ ایثار و رشادت‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای نوجوان به دانش آموزان شناسانده شود.

صفایی بوشهری با تاکید بر مشارکت دانش‌آموزان در عرصه‌های سیاسی اجتماعی از جوانان به ویژه دانش‌‌آموزان خواست در صحنه‌های سیاسی اجتماعی مشارکت فعال کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه جوانان نقش مهمی در آینده کشور دارد، تاکید کرد: جوانان سرمایه‌های اصلی نظام هستند که آینده کشور به دست آنها رقم می‌خورد.

امام جمعه بوشهر دوران جوانی را مهمترین زمان برای کسب علم و تجربه عنوان کرد و افزود : دشمن و جهان استکبار به دنبال این هستند که جوانان ما را از این موضوع غافل و به سمت برنامه‌های طراحی شده خود بکشاند.

صفایی بوشهری با تاکید بر توجه به انقلابی بودن و انقلابی ماندن در همه عرصه‌ها و صحنه‌ها تصریح کرد: جوانان نقش مهم و تاثیرگذاری در عرصه‌های مختلف جامعه دارند به‌گونه‌ای که بصیرت، ولایتمداری، ایمان و تحصیل از شاخص‌های جوان انقلابی است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار