سرپرست تیم فوتبال ایرانجوان بوشهرگفت: با تعامل صورت گرفته با مدیرکل ورزش و جوانان این استان زمینه پرداخت کمک یک میلیارد ریالی استانداری بوشهر به این تیم فراهم شد.
کد خبر: ۳۲۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳ 02 November 2016
عبدالحسن غلامرضازاده افزود: پیش از این به دلیل مسدود بودن حساب باشگاه ایرانجوان امکان برخورداری این تیم از کمک استانداری وجود نداشت ولی با نشستی که روز گذشته با مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزار شد زمینه پرداخت این کمک تا فردا فراهم شده است.
وی با تقدیر از حمایت های استاندار و مدیرکل و ورزش جوانان استان بوشهر از تیم ایرانجوان بیان کرد: امیدواریم با تداوم این نگاه ارزشمند به ورزش پرطرفدار فوتبال زمینه موفقیت های تیم ایرانجوان در لیگ دسته یک کشور بیش از پیش فراهم شود.
غلامرضا زاده ادامه داد: دستگاههای اجرایی و صنایع فراوانی در استان بوشهر فعالیت دارند که از آنها انتظار داریم در اجرای مسئولیت اجتماعی خود در راستای حمایت از ورزش استان بوشهر و بویژه تیم ایرانجوان گام جدی بردارند.
وی در ارتباط با بازیکنان غیربومی ایرانجوان گفت: 9 بازیکن غیربومی ایرانجوان که چندی پیش به دلیل مشکلات مالی اردوی تیم را ترک کرده بودند مقرر شد روز چهارشنبه هفته جاری خود را به مسئولان تیم معرفی و سپس تصمیم گیری لازم در مورد آنها صورت گیرد.
غلامرضا زاده یادآور شد: تمرین های تیم ایرانجوان بوشهر پس از تعطیلی چند روزه لیگ پنجشنبه هفته جاری از سرگرفته می شود.
وی افزود: ایرانجوان بوشهر در هفته سیزدهم بازی های لیگ دسته یک فوتبال کشور 23 آبان ماه در بوشهر به مصاف تیم آلومینیوم اراک می رود.
ایرانجوان بوشهر هم اکنون با 11 امتیاز در رده پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار