رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی بوشهر گفت: ۱۳۳۳ میلیارد تومان درآمدهای عمومی استان بوشهر در ۷ ماه امسال وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۳ درصد افزایش دارد.
کد خبر: ۳۲۹۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 15 November 2016
محمدجواد بیات پیش از در نشست ستاد درآمد استان بوشهر با بیان اینکه درآمدهای عمومی استان بوشهر برای امسال بیش از 2هزار و122 میلیارد تومان تعیین شده است، اظهار داشت:  سال قبل یک‌هزار و 827 میلیارد تومان درآمد استان بوشهر تعیین شد که این میزان با برنامه‌ریزی انجام شده به 2 هزار و 182 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی با بیان اینکه درآمدهای عمومی شامل درآمدهای مالیاتی، حاصل از انحصارات و مالکیت دولت، فروش خدمات و کالا، جرائم و خسارات و درآمدهای متفرقه است تصریح کرد: درآمدهای عمومی برای امسال 2 هزار و 122 میلیارد تومان تعیین شده که در 7 ماه امسال یک‌هزار 333 میلیارد تومان آن وصول شده است.

رئیس سازمان امور اقتصادی و دارایی بوشهر از افزایش 23 درصدی وصول درآمدهای عمومی استان بوشهر در 7 ماه امسال خبرداد و افزود: وصول درآمد عمومی استان بوشهر در 7 ماه یک‌هزار و 238 میلیارد تومان تعیین شده است که با افزایش 95 میلیارد تومان به یک‌هزار 333 میلیارد تومان رسید.

بیات از وصول ماهانه 200 میلیارد تومان درآمد در استان بوشهر خبرداد و  گفت: شناسایی مشمولان پرداخت مالیات اعم از افراد حقیقی و حقوقی از مهم‌ترین برنامه‌های امسال است.

وی خاطر نشان کرد: در 7 ماه امسال یک‌هزار و 264 میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی استان بوشهر وصول شد که نسبت به مصوبه این مدت که یک‌هزار و 173 میلیارد تومان تعیین شده7.7 درصد افزایش دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار