مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: تیم منتخب استان بوشهر در مسابقات ملی مهارت موفق به کسب دو مدال برنز و دو دیپلم افتخار شد.
کد خبر: ۳۲۹۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳ 15 November 2016
عبدالرسول کازرونی در نشست تقدیر از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت اظهار داشت: مسابقات ملی مهارت سالانه و مسابقات جهانی هم هر دوسال یکبار برگزار می‌شود و برگزیدگان مرحله کشوری به مسابقات جهانی راه پیدا می‌کنند.

وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی ۹۲۹ نفر شرکت کردند  که ۷۴۶ نفر مرد و ۱۸۳ نفر زن بودند که در ۲۵ رشته فنی و حرفه‌ای با هم به رقابت پرداختند.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اضافه کرد: پس از مرحله شهرستانی ۷۲ نفر به مرحله استانی راه یافتند و نهایتا ۱۱ نفر از استان بوشهر در ۱۰ رشته برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

کازرونی گفت: اعضای تیم استان بوشهر هم در مسابقات کشوری که ۵۰۰ شرکت کننده از سراسر کشور در شهر کرج با هم به رقابت پرداختند موفق به کسب ۲ مدال برنز و یک دیپلم افتخار شدند.

وی ادامه داد: در این مسابقات احمد غلامی از شهرستان دشتی در رشته کنترل صنعتی و رضا فقیه از بوشهر در رشته کابینت ساز چوبی موفق به کسب مدال برنز شدند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر خاطرنشان کرد: همچنین محمد سعید یاسینی‌پور در رشته کاشی کار دیوار و کف و زهرا شهامتی فرد در رشته خیاطی موفق به دریافت دیپلم افتخار شدند.

کازرونی گفت: مسابقات جهانی سال ۲۰۱۵ در کشور برزیل برگزار شد و استان بوشهر یک نماینده در رشته فناوری طراحی گرافیک و یک کارشناس مسئول داشت و مسابقات سال ۲۰۱۷ هم به میزبانی کشور امارات در شهر ابوظبی برگزار خواهد شد.

در پایان این نشست از برگزیدگان مسابقات ملی مهارت با اهدا جوایزی قدردانی شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار