ئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکل تاریخی هلیله و بندرگاه در مجلس به‌صورت قانونی حل شد.
کد خبر: ۳۵۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲ 31 December 2016
حجت‌الاسلام عبدالحمید خدری اظهار داشت: هلیله و بندرگاه روستاهای همجوار نیروگاه اتمی بوشهر هستند که در سال‌های گذشته مشکلاتی داشتند که تلاش کردیم مشکلات این دو روستا را حل کنیم.

وی اضافه کرد: از ابتدای مسئولیتم در نمایندگی مردم، رفع مشکلات اهالی هلیله و بندرگاه یکی از مهمترین اولویت‌ها بوده است و پیگیری زیادی در این زمینه داشته‌ایم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارائه مجوز تعمیر و بهسازی منازل، تعیین تکلیف و صدور سند املاک و رفع مشکلات اشتغال از مهمترین خواسته‌های اهالی هلیله و بندرگاه است.

وی افزود: در نشست امروز مجلس، پس از رایزنی‌های گسترده با نمایندگان مردم شریف ایران، ماده ۵۱ لایحه برنامه ششم توسعه تصویب شد و تکلیف مردم هلیله و بندرگاه به طور قانونی مشخص شد.

خدری با تقدیر از نمایندگان سابق بوشهر در مجلس و همچنین پیگیری‌های مستمر استاندار بوشهر برای رفع این مشکل، بیان کرد: جا دارد از مردم هلیله و بندرگاه که با سعه صدر فراوان و به دور از هرگونه هیاهو منتظر حل مشکل خود از مجاری قانونی بودند نیز تشکر کنم.

وی گفت: خوشحالم که به وعده‌ای که پیش از انتخابات مبنی بر حل معضل این مردم شریف در سال نخست نمایندگی خود داده بودم، به لطف خدای متعال و سایر عزیزان و همکاران توانستیم جامه عمل بپوشانیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم سایر مشکلات استان نیز که باعث سلب آسایش مردم شده است با تحمل و صبر و پیگیری انشاءالله حل شود.

وی با تقدیر از نمایندگان مجلس که این ماده را با آرای  ۷۵ درصدی به تصویب رساندند، افزود: اولویت بعدی که بحمدالله در دست پیگیری است حل مشکل مالکیت اهالی تنگک بوشهر است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار