کارشناس طرح تقویت بنیه دانش‌آموزان استان بوشهر گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان بوشهر در روند توسعه، پیشرفت تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان نقش اساسی و مهمی داشته است.
کد خبر: ۳۵۲۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 31 December 2016
علی حاجی‌نژاد اظهار داشت: طرح تقویت بنیه دانش‌آموزان استان بوشهر از سال گذشته در استان بوشهر شروع و امسال نیز از مرداد‌ماه آغاز شده است.
وی اضافه کرد: کارگروه‌ها در شهرستان‌ها و مناطق استان تشکیل شده و کلاس‌ها نیز مردادماه دایر و هم‌اکنون نیز استمرار دارد که توزیع منابع جهت ارتقاء معدل بین دانش‌آموزان انجام شده است.

کارشناس طرح تقویت بنیه دانش‌آموزان استان بوشهر افزود: بازده این طرح در تقویت نیروی انسانی کارآمد نقش بسزایی دارد و در آینده می‌تواند نیروی انسانی مجرب تحویل جامعه دهد.

حاجی‌نژاد بیان کرد: افزایش مشارکت عمومی در آموزش و پرورش، ارتقاع جایگاه آموزشی استان بوشهر در کشور و ارتقا اثربخشی نظام آموزشی استان از مهم‌ترین اهداف این طرح است.

وی در پاسخ به این سؤال که این طرح چه نقشی بین دانش‌آموزان در زمینه کنکور خواهد داشت ادامه داد: این طرح باعث ایجاد رقابت آموزشی و تقویت بنیه علمی و تحصیلی بین دانش‌آموزان می‌شود که می‌تواند در قبولی کنکور نقش بسزایی اعمال کند.

کارشناس طرح تقویت بنیه دانش‌آموزان استان بوشهر گفت: بر اساس پایشی که انجام شده، طرح تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان در استان بوشهر در روند توسعه، پیشرفت تحصیلی و تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان نقش مهمی داشته است.

حاجی‌نژاد یادآور شد: با ارزیابی‌هایی که صورت گرفته به نظر می‌رسد نتایج این طرح در زمینه کنکور مثبت قرار گیرد که در تعیین جایگاه استان بوشهر در رتبه‌بندی کنکور نیز موثر واقع شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار