مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: منافقین جدید کسانی هستند که در خفا و عمل از فتنه‌‌گران حمایت می‌‌کنند.
کد خبر: ۳۵۲۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 01 January 2017
حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد امروز در نشست قرآنی نور در تیپ پیاده امام صادق (ع) بوشهر، اظهار داشت: خداوند متعال وعده نصرت و یاری را به مومنان داده است اما در شرایطی که پایبند به آن شرایط بوده و نسبت به آن جامع عمل بپوشانند.

وی اضافه کرد: یکی از شروط رهایی مردم جهان از دست استکبار جهانی این است که به موقع و با شرایط لازم به سوی خدا حرکت کنند.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر تصریح کرد: با این شرایطی که برخی از کشورهای اسلامی دارند و در مقابل استکبار سر خم کرده‌اند مردم مظلوم جهان زیر دست و پای زورگویان له می‌شوند.

وی با بیان اینکه برخی در داخل و عرصه بین‌الملل بر ما خرده می‌گیرند که نباید از مردم مظلوم سوریه و عراق حمایت کنیم، ادامه داد: حمایت از مظلوم در هر زمان و مکانی وظیفه همه ماست.

اعلمی نژاد با اشاره به اینکه در هشت سال دفاع مقدس کشورهای منطقه پشت به ما کردند، گفت: تنها کشوری که در این عرصه با همه نداری از ما حمایت کرد، سوریه بود.

وی ادامه داد: هر کس بخواهد دفاع از ارزش‌ها  و مرزها را به کشور خود بیاورد خوار و ذلیل خواهد شد و اگر نخواهیم ایستادگی، مقاومت و دفاع را به کشور بیاوریم امنیت برای هیچ کس نخواهد بود.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با اعلام به اینکه آقایانی که دم از دین و قرآن و ائمه (ع) می‌زنند در مقابل نسبت به جریانات عراق و سوریه بی‌بصیرتی دارند، گفت: همین افراد در مقابل استکبار سر خم کردند.

اعلمی‌نژاد با تأکید بر اینکه برخی هنوز در مقابل استکبار خوابند، بیان داشت: کسانی که حماسه 9 دی آفریدند دغدغه دین، قرآن، امام حسین (ع)، امام زمان (عج) و حضرت زینب (س) داشتند.

وی عنوان کرد: منافقین جدید کسانی هستند که در خفا و عمل از فتنه‌‌گران و استکبار حمایت می‌کنند و مرگ برای کسانی که سه سال پیش رهبری آمریکا را بر جهان قبول کردند و با جان و دل پذیرفتند کم است.

مسؤول نمایندگی ولی‌فقیه تیپ پیاده امام صادق (ع) استان بوشهر با بیان این که کسی ادعای دین‌داری دارد نباید در مقابل دشمن سر تعظیم فرود آورده و التماس کند، افزود: کسانی که بخواهند نسبت به نظام خیانت کنند خداوند آنها را رسوا خواهد کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار