مدیر کمیته امداد شهرستان گناوه گفت: 230 خانوار تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی بهر‌ه‌مند شدند.
کد خبر: ۳۵۲۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 01 January 2017
مراد شمس‌الدینی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در گناوه اظهار داشت: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌‌های انشعابی آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی معاف شده‌اند.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه امسال، در راستای ارائه خدمات عمرانی 28 خانوار از مددجویان تحت حمایت این ‏نهاد از امتیاز انشعاب رایگان برق، 48 خانوار از انشعاب آب و 38 خانوار نیز از انشعاب گاز برخوردار شده‌اند.‎

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان گناوه افزود: در این مدت برای 116 خانوار پروانه ساختمانی رایگان صادر شده است‎ که جمعا 230 خانوار از خدمات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی بهره‌مند شده‌اند.

وی با بیان اینکه واگذاری این انشعابات با همکاری سازمان‌‌های مربوطه و برای یک نوبت انجام می‌شود، گفت: با معرفی مددجویان به سازمان‌‌های مربوطه این افراد از دریافت انشعابات و تسهیلات رایگان بهره‌مند می‌شوند.

شمس‌الدینی بیان کرد: برطرف کردن مشکلات خدماتی آب، برق و گاز نیازمندان این نهاد دارای اهمیت بسیاری است و ساکنان روستایی برای واگذاری این انشعابات در اولویت قرار دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار