مادر شهید شاخص 95 اطلاعات گفت: ما و ملت ایران به وجود چنین فرزندان برومند و شجاعی افتخار می‌کنند که باعث عزت و سربلندی نظام در جهان شدند.
کد خبر: ۳۵۲۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶ 01 January 2017
سکینه شیخیان پور بعدظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه دشتستان اظهار داشت: شهید غلامرضا جوان مطیع امر امام خمینی(ره) بود و در همه حال خود آماده اجرای فرامین امام(ره) معرفی می‌کرد.

وی با تاکید بر این که شهید فردی با تقوا و خداترس در همه زمینه‌ها بود، ادامه داد: هیچ‌گاه ندیدیم وی نسبت به برپایی احکام الهی کاهلی و سستی نشان دهد بلکه نسبت به اجرای آن احکام نهایت تلاش و توجه داشت.

مادر شهید غلامرضا جوان با اعلام این که شهید در 15 سالگی آموزش‌‌های لازم برای رفتن به جبهه حق علیه باطل در پادگان المهدی گذراند، تصریح کرد: ما در خانواده به هیچ‌وجه مانع رفتن وی به جبهه نشدیم.

شیخیان پور به خصوصیات برجسته شهید اشاره کرد و گفت: شهید کمک به فقرا و یتیمان را هیچ وقت فراموش نمی‌کرد و در برابر مشکلات و سختی ‌های شخصی و اجتماعی صبری زینبی داشت.

مادر شهید شاخص 95 اطلاعات سپاه با بیان اینکه شهید مفقودالاثر بود، خاطرنشان کرد: پس از گذشت 14 سال از دفاع مقدس، خبر شهادت فرزندم را به ما اعلام کردند.

شیخیان پور گفت: ملت ایران به وجود چنین فرزندان برومند و شجاعی افتخار می‌کنند که باعث عزت و سربلندی نظام در جهان شدند و امید است که ادامه‌‌دهنده راه سرخ آن که راه امام حسین (ع) است باشیم.

فرمانده سپاه دشتستان با اشاره به این که شهید غلامرضا جوان از جوانان انقلابی و پرشور دفاع مقدس بود، گفت: وی از فرماندهان شاخص و بارز پادگان المهدی بود که در سال 64 در حین ماموریت گشت و شناسایی در عملیات والفجر 8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

نعمت‌الله غلامپور افزود: شهید غلامرضا جوان در سال 43 در برازجان متولد شد و در سال 64 در حین ماموریت گشت و شناسایی در عملیات والفجر8 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار