رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی گفت: به منظور تسهیل امور مراجعه کنندگان به کلانتری‌هاو پاسگاه‌های انتظامی و پلیس، پرونده‌ها در سطح کلانتری‌ها الکترونیکی شده است.
کد خبر: ۳۵۲۸۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۱ 01 January 2017
سردار محمد شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به دیدار فرماندهان ناجا با مقام معظم رهبری و تحقق منویات معظم‌له اظهار داشت:  در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب شورایی در ناجا برای عملیاتی شدن آن تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ریاست شورای اجرایی شدن منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر عهده فرمانده نیروی انتظامی است گفت: در این راستا کمیسیون‌های مختلف تخصصی تشکیل شده تا نحوه ارائه خدمات به مردم در همه عرصه‌های مورد نظر در راستای جلب رضایت مردم به حد ایده‌آل برسد.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی  با تاکید بر پاسخگویی به نیازهای مردم در کوتاه‌ترین زمان خاطر نشان کرد: در راستای ساختار جدید بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اساس تحقق مطالبات مردم  تلاش شده در کمترین زمان ممکن  پلیس پاسخگوی نیازهای مردم در کلانتری‌ها و پاسگاه ها باشد.

شرفی با بیان اینکه کمیته‌های منابع انسانی برای بکارگیری افرادی با توانمندی و سطح تحصیلات مرتبط ایجاد شده تصریح کرد: در این راستا کمیسیون و آموزش و پژوهش برای آموزش مهارت‌های لازم برای ارتباط‌گیری با مردم و کمیته‌های پشتیبانی برای تعیین نیازها و تجهیزات مورد نیاز در کلانتری‌ها و کمیته صیانت و پیشگیری تشکیل و ساختار اداری آن نیز انجام شده است.

وی  از اجرای فاز نخست طرح یاد شده خبرداد و گفت: در فاز نخست اجرای این طرح  237 کلانتری از مجموع  سه‌هزار کلانتری که بیش از 53 درصد جرائم و مراجعه مردمی مرتبط به آنان است با تاکید بر مناطق حاشیه ‌نشین در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری نیروی انتظامی با بیان اینکه سالانه 20 میلیون نفر به پلیس مراجعه می‌کند افزود:  کلانتری و پاسگاه‌های در سال گذشته پاسخگوی 20 میلیون مراجعه کننده مردمی  بودند.

شرفی با اشاره به الکترونیکی شدن پرونده مراجعه کنندگان به پلیس بیان کرد: به منظور تسهیل امور مراجعه کنندگان به کلانتری‌ها، پرونده‌ها در سطح کلانتری‌ها الکترونیکی شده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های الکترونیکی در سطح کلانتری‌ها  به مراجعان در بررسی‌های مختلف پیامک می‌شود گفت:  با الکترونیکی شدن پرونده‌های مراجعه کنندگان به کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها همگام با قوه قضاییه برای ارائه خدمات قضایی و انتظامی به مردم تلاش شده است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار