نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر همواره در زمینه مسائل فرهنگی، بویژه قرآنی پیشرو و پیشگام بوده است.
کد خبر: ۳۵۲۸۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵ 01 January 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اظهار داشت: برگزاری هفته قرآن و عترت گامی در راستای شکوفایی فرهنگ غنی قرآنی و اهل بیت عصمت و طهارت (ع ) است.

وی اضافه کرد: استان بوشهر همواره در زمینه مسائل فرهنگی خصوصا قرآنی پیشرو و پیشگام بوده است و کسب رتبه های مهم فرهنگی در سطح ملی به‌ویژه برتری شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان در کشور در طی دو سال متوالی خود نشان از اهمیت والا و جایگاه بالای فعالیت قرآنی در این استان دارد.

امام جمعه بوشهر در ادامه همفکری و همگامی همه مسئولان را در امر برگزاری هفته قرآن و عترت استان بوشهر نشان از تفکر دینی مسئولان استان دانست و بیان داشت: باید قدر این هماهنگی ها و همکاری ها را دانست و در راستای غنا بخشیدن به مفاهیم دینی و مذهبی استان از آن بهره جست.

به گزارش خبرنگار مهر، در آیینی با حضور آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، محمد مهدی احمدی مدیر کل امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حمیده ماحوزی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از پوسترهای هفته قرآن و عترت استان بوشهر رونمایی شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار