مدیر کل توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری گفت: بوشهر در زمینه اعتیاد جزو استان‌های سبز کشور است.
کد خبر: ۳۵۲۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۷ 01 January 2017
محمد بیرجندی صبح یکشنبه در کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد مواد مخدر استان بوشهر اظهار داشت: سازمان مردم نهاد یکی از بازوان توانمند در رفع مشکلات اجتماعی هستند چرا که با خوشفکری و سخت کوشی اعتقادشان بر حل مشکل است.

وی افزود: طبق سیاست‌های جدید اجرایی تلاش می‌شود در راستای بهبود وضعیت اعتیاد توسعه مشارکت های مردمی را شاهد باشیم.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری بیان کرد: بر این اساس با حمایت‌های مختلف خواستار این هستیم که امسال با افزایش شش درصدی سازمان های مردم نهاد در امر اعتیاد باشیم.

بیرجندی بیان کرد: بر این اساس از طرح‌ها و ایده‌های سازمان‌های مردم نهاد حمایت می‌کنیم و تاکنون در امر آموزش و توانمندسازی آنها کارهای خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه باید برنامه‌های ویژه‌ای برای بهبود یافتگان اعتیاد داشته باشیم عنوان کرد: اشتغال یکی از این برنامه‌ها است که ما در نظر گرفته‌ایم و اعتبارات و منابع خوبی در این راستا در نظر گرفته‌ایم.

مدیرکل توسعه مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری با بیان اینکه استان بوشهر در زمینه اعتیاد جزو استان های سبز کشور است گفت: باید این جایگاه حفظ و بهبود بیشتری بخشد.

بیرجندی خاطرنشان کرد: در مسائل اجتماعی باید به یک تفاهم واحد برسیم که بتوانیم سیاست ها و برنامه ها را به خوبی اجرا کنیم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار