امام جمعه بوشهر گفت: بار آخر که دلوار و بوشهر را نشانه گرفتند رئیسعلی دلواری و مردم دلوار و در یک فضای بزرگتر مردم استان بوشهر در برابر انگلیس ایستادند به گونه‌ای که جرات حمله به ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس را پیدا نکردند.
کد خبر: ۳۵۳۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۷ 02 January 2017
آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در  سالروز ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به دلوار تنگستان در جمع اهالی دلوار  با بیان اینکه هر که با خدا بود ابر قدرت است اظهار داشت: 13 دی سالروز  ورود رهبر معظم انقلاب به دیار رئیسعلی دلواری است  که هر ساله مردم ولایت مدار این دیار برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی  گرامی می‌دارند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم شهر دلوار دارای روحیه انقلابی و جهادی هستند تصریح کرد: استعمارستیزی رئیسعلی دلواری با فتوای روحانیون در تاریخ ثبت است و روحیه انقلابی مردم دلوار تنگستان  میراث ماندگار رئیسعلی دلواری است.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر ماندگاری روحیه جهادی در همه عرصه انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: مردم ولایت‌مدار ایران اسلامی هیچگاه دلاوری مردم  قهرمان دلوار و سردار بزرگ مبارزه با استعمار رئیسعلی دلواری را فراموش نمی‌کنند.

صفایی‌بوشهری با بیان اینکه  نام رئیسعلی دلواری در  جهان  ثبت است افزود: مبارزه با تجاوز استعمار و مانع از فساد فرهنگ، سیاست و اجتماع  سبب ماندگاری نام رئیسعلی دلواری در جهان شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با اشاره به اینکه استعمار انگلیس چهار بار به استان بوشهر حمله کردند گفت: بار آخر که دلوار و بوشهر  را نشانه گرفتند رئیسعلی دلواری و مردم دلوار و در یک فضای بزرگتر مردم استان بوشهر در برابر انگلیس ایستادند به گونه‌ای که جرات حمله به ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس را پیدا نکردند.

امام جمعه  با اشاره به اینکه پرتقال،بلژیک و انگلیس استان بوشهر را مورد تهاجم قرار دادند افزود:  مردم  دلاور استان بوشهر با همراهی روحانیون در شکست  متجاوزان نقش برجسته‌ای داشتند.

صفایی بوشهری تصریح کرد:مردم دلوار با ا تکا و ایمان به خدا و تقوای انقلابی و پیروی از علما به سرداری رئیسعلی دلواری نشان دادند که  اگر انسان با خدا باشد ابر قدرت است.

نماینده ولی فقیه در استان  بوشهر، قیام مردم دلوار را یک قیام الهی دانست و خاطر نشان کرد:  رئیسعلی دلواری که سردار الهی بود با همراهی مردم  خدایی دلوار چون با خدا بودند امدادهای الهی نصیبشان شد و ایران را نجات دادند.

امام جمعه بوشهر افزود: مردم، روحانیت، مسئولان، سپاه و بسیج منطقه دلوار همان روحیه رئیسعلی دلواری را دارند.

وی بیان کرد:گردهمایی اهالی دلوار هر ساله در 13 دی نیز گواه ارادت قلبی این خطه به رهبر معظم انقلاب است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار