جانشین سازمان بسیج طلاب گفت: بسیح طلاب علاوه بر رسالت ذاتی نقش مهمی در بصیرت‌افزایی دارد که این گروه در یک‌هزار و ۴۱۵ پایگاه و ۱۱۸ حوزه بسیج طلاب در سراسر کشور فعالیت می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۳۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۸ 02 January 2017
حجت الاسلام علی‌اکبر دارابکلایی ظهر امروز در نشست با مسئول و کارکنان سازمان بسیج طلاب و روحانیون در بوشهر، با بیان اینکه بسیج طلاب دارای ظرفیت بالایی است، اظهار داشت: ماموریت بسیج طلاب در عرصه جامعه با بهره‌گیری از مدرسان و طلاب ظرفیت بالا و قابل توجهی است.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج طلاب و روحانیون در راستای منویات رهبر معظم انقلاب حرکت می‌کند، گفت: رسالت بسیج طلاب و روحانیون به‌عنوان یک ظرفیت مهم و بالا در میان اقشار مختلف بسیج  بسیار مهم است که در حال اجرای ماموریت و رسالت‌های تعیین شده است.

جانشین سازمان بسیج طلاب با تاکید بر نقش مهم داشتن بصیرت در عرصه‌های مختلف بیان کرد: با توجه به حساسیت شرائط داخلی و جهان اسلام  باید بیش از پیش بر بصیرت خود افزوده و  به منویات رهبر معظم انقلاب توجه شود.

وی با بیان اینکه ماموریت بسیج طلاب با دیگر عرصه‌های بسیج متفاوت است، افزود: سایر اقشار 22 گانه بسیج، هیچ ماموریتی در قبال سازمان بسیج طلاب ندارند، اما بسیج طلاب، در عین اینکه باید خودش و حوزه‌های علمیه و روحانیون را سازماندهی کند، یک ماموریت ذاتی در قبال دیگر اقشار دارد.

جانشین سازمان بسیج طلاب با اشاره به اینکه روحانیون بسیج طلاب، در خط مقدم و سایر اقشار کنار آن‌ها حضور دارند گفت: بزرگترین ماموریت بسیج طلاب این است که امید و نشاط در جامعه ایجاد کند و مردم را به سمت دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و حکومت دینی تشویق کند.

دارابکلایی با بیان اینکه 1415 پایگاه و 118 حوزه بسیج طلاب در سراسر کشور فعالیت می‌کنند، تصریح کرد‌: با توجه به در پیش‌رو بودن انتخابات 96، وظیفه ‌بسیج روحانیون بصیرت‌افزایی نه‌تنها در حوزه‌های علمیه، بلکه در کل جامعه است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار