مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق بوشهر گفت: ۲ هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان شناسایی شده که این انشعابات سالانه ۳۰ میلیون کیلووات ساعت برق مجانی مصرف می‌کنند.
کد خبر: ۳۵۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۹ 02 January 2017
 امرالله پاراد بعدازظهر امروز در نشست بررسی اهمیت برقرسانی به مزارع پرورش میگو و چاه‌های کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های خدمات برقر سانی در اولویت برنامه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است اظهار داشت:  ارائه خدمات به ساکنان شهرها و روستاها  مورد توجه قرار دارد که در این بین حاشیه نشینان و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی مشکلاتی برای ارائه خدمات ایجاد کرده است.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف سکونت‌گاه‌های غیر رسمی برای ارائه خدمات زیر بنایی افزود: تعیین تکلیف این مناطق نیاز به تعیین بودجه و اعتبار نیست بلکه باید تصمیم‌گیری شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با بیان اینکه 2 هزار انشعاب غیر مجاز برق در شهرهای استان بوشهر شناسایی شده تصریح کرد: این تعداد انشعاب غیر مجاز در حاشیه شهرها و سکونت‌گاه‌های غیر رسمی بوشهر و برازجان شناسایی شده  است.

پاراد با بیان اینکه این انشعابات سالانه 30 میلیون کیلووات ساعت برق مصرف می‌کنند تاکید کرد: این میزان برق که هزینه‌ای برای آنان ندارد سلانه به ارزش 10 میلیارد  تومان برای شرکت توزیع نیروی برق هزینه دارد.

وی افزود: این شرکت طرح‌ها و برنامه‌های مهمی برای توسعه زیرساخت‌ها دارد که در این راستا اقدامات مهمی امسال در دست اجرا است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر بیان کرد: این شرکت  آمادگی برای اجرای طرح  برقرسانی به مزارع پرورش میگو و چاه‌های کشاورزی دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار