نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به مشکلات کشاورزان استان در سال جاری اشاره کرد وگفت: تقویت صنایع تبدیلی کشاورزی استان بوشهر ضروری است و باعث جلوگیری از مشکلات می‌شود.
کد خبر: ۳۵۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 06 January 2017
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نمازجمعه این هفته شهر بوشهر با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ سبک زندگی اسلامی در جامعه اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی یعنی در تمام بخش زندگی طبق دین عمل کنیم، حریم دین را پاس بداریم و منطبق با دین خدا زندگی کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های ترویج سبک زندکی اسلامی کوشیدن فرد مومن در راه دین است افزود: همه مومنان باید در راه خدا برای تحقق آن تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: راستگویی یکی دیگر از خصایص انسان مومن است چرا که موجب اعتماد عمومی در جامعه می شود.

وی عنوان کرد: امانت‌داری دیگر ارکان مهم سبک زندگی اسلامی است و مهم نیست که این امانت مادی و یا معنوی باشد.

امام جمعه بوشهر با اشاره به ۱۷ دی ماه سالروز اجرای طرح استعماری کشف حجاب در ایران به دست رضا خان عنوان کرد: این طرح از طریق انگلیس برنامه‌ریزی شد چرا که بر این اعتقاد دارند که حذف عفاف و حجاب در سرزمین‌های اسلامی زمینه فعالیت و حاکمیت استعمار را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه کشورهای استعمارگر در این راستا برنامه‌ریزی و فعالیت می‌کند، گفت: در جامعه ما باید حجاب و عفاف گسترش پیدا کند چرا که هم موجب مصون ماندن زنان از آسیب و دادن درس عفت به جامعه می شود.

نماینده ولی فقیه در استان به حماسه تاریخی دستگیری ملوانان توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: این حادثه در شرایطی اتفاق افتاد که جهان استکبار در پی توافق برجام  فکر می‌کردند ایران را تضعیف کرده‌اند اما این حادثه نشان داد که اینگونه نیست و اقتدار ایران به جهانیان صادر شد.

صفایی بوشهری بیان کرد: این حادثه درس عبرتی بود برای کشورهایی که قصد هرگونه تهاجم و نفوذ را داشتند و دیدند که با چنین دفاع و اقتداری روبرو خواهند شد.

وی در خصوص مشکلات اخیر کشاورزان استان اشاره کرد و بیان کرد: باید با تقویت صنایع تبدیلی از تکرار این اتفاقات جلوگیری کنیم.

وی بیان کرد: تقویت صنایع تبدیلی نه تنها در محصولات کشاورزی بلکه در حوزه نفت و گاز هم باید باشد؛ چراکه این نفت و گاز سرمایه های کشور است و با تدبیر می‌توان موجب ایجاد اشتغال نیز شد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار