مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان بوشهر گفت: پاشنه انتخابات آینده بر اساس اعتماد مردم به کاهش نرخ بیکاری می چرخد.
کد خبر: ۳۵۵۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 06 January 2017
امان الله شجاعی شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان  اظهار داشت: در دوره اصلاحات مدیران برنامه ریزی خالق برنامه هایی بودند که خود را ماندگار کردند.

وی تاکید کرد: اکنون مدیران برنامه ریزی این دولت نیز چیزی از توانمندی آنها کم ندارد و انتظار می رود در ماه های باقی مانده دولت طرحی نو  در راستای اشتغال انجام شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه گزاری در استان بوشهر بیان کرد: پاشنه انتخابات آینده بر اساس اعتماد مردم به کاهش نرخ بیکاری می چرخد و فعالیت برای ایجاد اشتغال بیشتر به موفقیت روحانی در انتخابات آینده کمک می کند.

شجاعی عنوان کرد: با توجه به اینکه این وظیفه در دولت بر عهده شما است و اگر مردم در انتخابات مشارکت نکنند و یا انتخابشان کسی غیر از حسن روحانی باشد شما مقصرید.

وی خاطر نشان کرد: باید تزریق پول در راستای ایجاد اشتغال با حساب و کتاب بهتری انجام شود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال های گذشته برخی دولت ها با رفتارهای مدیریتی اقصاد کشور را به بیراهه و بحران کشاندند و امروز میزان پرونده هایی که تسهیلات دریافت کردند با املاکی که به دلیل عقب ماندن قسط  مصادره شده تفاوت چندانی ندارد.

شجاعی گفت: دریافت تسهیلات و آغاز به کار در برابر افزایش ارز بسیاری را به ورشکستگی کشانده و افراد شاغل در شرکت ها را بیکار کرد.

وی عنوان کرد: با چنین شرایط نمی توان در زمینه اقتصاد مقاومتی موفق بود.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت سرمایه گذاری در استان بیان کرد: دولتی که توانست در تاریخ ارتباطات بین المللی برگ زرینی را به نام خود ثبت کند با تلاش و برنامه ریزی صحیح می تواند مشکلات بیکاری در سطح کشور را نیز کاهش دهد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار