مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر گفت: تعداد انشعاب‌های نصب شده در 9 ماه امسال در استان بوشهر، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد 31 درصدی است.
کد خبر: ۳۵۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۶ 07 January 2017
غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه، 17 هزار و 600 انشعاب گاز در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا و نصب گردیده است.

وی اضافه کرد: از این میزان 8 هزار و 638 انشعاب در شهرها و 9 هزار و 27 انشعاب در روستاهای استان بوشهر نصب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر تصریح کرد: تعداد انشعاب‌های نصب شده در 9 ماه امسال در استان بوشهر، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارای رشد 31 درصدی است.

وی ادامه داد: بیشترین انشعابات نصب شده در استان به ترتیب در شهرستان‌های دشتستان، بوشهر و دشتی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر یادآور شد: گسترش نصب انشعابات در استان بوشهر یکی از سیاست‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است که با اتمام پروژه‌های بند «ق» و گازرسانی به روستاهای واجد شرایط، پیش‌بینی می‌شود آمار نصب انشعاب‌ها به سرعت افزایش یابد.

وی ادامه داد: تاکنون در مجموع 154 هزار و 680 انشعاب در استان بوشهر نصب شده که با تحقق این شرایط، زمینه برخورداری تعداد زیادی از خانوارهای هم‌استانی از نعمت گاز فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با قدردانی از تعامل خوب دستگاه‌های اجرایی ذیربط و نیز اعتبارات اختصاص یافته از سوی شرکت ملی گاز در جهت توسعه گازرسانی در کشور بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد توسعه گازرسانی و فراهم کردن زمینه برخورداری بخش فراوانی از روستاها و نقاط محروم استان از نعمت گاز هستیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار