مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر گفت: ۲۷ مرکز نیکوکاری در استان بوشهر با هدف شناسایی افراد متمکن هر محله و رفع مشکلات نیازمندان راه‌اندازی شد که این مراکز به ۳۰ مرکز افزایش می‌یابد.
کد خبر: ۳۵۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 07 January 2017
احمد لطفی ظهر امروز در نشست بررسی توسعه مراکز نیکوکاری در مناطق مختلف استان بوشهر، با قدردانی از مردم خیر و نیکوکار استان درکمک به نیازمندان اظهار داشت: خیران استان بوشهر در رسیدگی به مشکلات نیازمندان نقش مهم و تاثیر گزاری ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه فقرزدایی از اولویت‌های مراکز نیکوکاری است تصریح کرد: فقرزدایی در زمینه‌های بهداشت، معیشت و مسکن از اولویت‌های مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان بوشهر از افزایش 61 درصدی کمک‌های نیکوکاران استان بوشهر خبرداد و  بیان کرد: در 9 ماه امسال 6.3 میلیارد ریال کمک‌های مردمی از سوی مراکز نیکوکاری در استان به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در قالب کمک‌های نقدی و غیره نقدی پرداخت شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 61 درصد افزایش دارد.

لطفی با بیان اینکه بخشی از کمک‌های جمع آوری شده در مراکز نیکوکاری صرف هزینه درمانی بیماران نیازمند وصعب العلاج می‌شود، افزود: کمک های خیران مراکز نیکوکاری در راستای تهیه وسایل خانگی، تعمیرات مسکن، جهیزیه نوعروسان یتیم ،تهیه سبد کالا، غذای گرم، پرداخت بدهی، هزینه‌های درمانی، تحصیلی به خانواده‌های نیازمند ارائه می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: زمینه های همکاری موسسات خیریه با کمیته امداد در سرفصل های فرهنگی و آموزشی، اشتغال و کارآفرینی ، عمران و ساختمان ، ازدواج و جهیزیه، مشاوره و مددکاری ، معیشت و امور قرض الحسنه و سایر موارد در عرصه رسیدگی به امور محرومان و نیازمندان است.

لطفی از راه‌اندازی 27 مرکز نیکوکاری در استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: هم اکنون بیش از 27 مرکز نیکوکاری در استان بوشهر با هدف شناسایی افراد متمکن هر محله و رفع نیازها و مشکلات نیازمندان مشغول به فعالیت هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان  بوشهربا بیان اینکه تقویت مراکز نیکوکاری از جمله برنامه‌های کمیته امداد است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر جلب اعتماد مردمی یکی از مهمترین کارهای این نهاد است  که تلاش می‌شود تا پایان امسال 3 مرکز نیکوکاری دیگر به جمع 27 مرکز نیکوکاری اضافه  شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار