فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سالانه تعداد 700 هزار مسافر در 5 فرودگاه استان بوشهر تردد می‌کنند.
کد خبر: ۳۶۱۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۹ 15 January 2017
سردار فتح‌‌الله جمیری عصر امروز در همایش پنجم دی که به مناسبت بزرگداشت تأسیس سپاه در فرودگاه‌‌های کشور در سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار شد، اظهار داشت: سپاه نه تنها در زمینه جنگ سخت در هشت سال موفق بوده، بلکه در جنگ نرم و زمینه‌‌های فرهنگی نیز موفق بوده است.

وی با اشاره به دیگر موفقیت‌‌های سپاه در زمینه‌‌های مختلف، ادامه داد: دشمنان خیال نمی‌کردند سپاه این قدر موفق باشد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به اینکه سپاه در سال 64 امنیت هواپیمایی فرودگاه‌‌ها را به دست گرفت و در آنجا مستقر شد، مجموعه فرودگاه‌‌های کشور در امنیت پرواز موفقیت‌‌های خوبی کسب کرد.

این مسؤول یادآور شد: ناامنی‌‌هایی که تا قبل از استقرار سپاه در پروازها بود با استقرار سپاه کاملاً از بین رفت، از این رو سپاه هواپیمایی در کشور عملکرد موفقی داشته است.

جمیری تبیین کرد: استان بوشهر دارای 5 فرودگاه در شهرهای بوشهر، عسلویه، جم، خارگ و بهرگان است که سالانه تعداد 700 هزار مسافر در آن تردد می‌کنند.

وی با بیان اینکه سپاه در امنیت فرودگاه‌های کشور موفق عمل کرده است، تشریح کرد: در سال گذشته 6 هزار پرواز در استان بوشهر انجام شد که 2 هزار و 500 پرواز از عسلویه صورت گرفت.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر متذکر شد: یک هزار و 500 پرواز در بوشهر و مابقی پروازها از شهرهای جم، خارگ و بهرگان انجام شده است.

فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌‌های استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه ارگان‌های زیادی در فرودگاه‌‌ها باهم همکاری دارند، گفت: امنیت به وجود آمده در پروازها، مرهون خون شهدا و تلاش‌‌های پیشکسوتان این عرصه است.

به گزارش فارس؛ این مراسم با اجرای گروه تواشیح شهدای یگان حفاظت هواپیمایی فرودگاه‌های استان بوشهر و تجلیل از پیشکسوتان و کارکنان نمونه این سپاه به پایان رسید.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار