مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: وضعیت منطقه و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که احتمال جنگ خارجی علیه ما بسیار سخت و اندک است.
کد خبر: ۳۶۱۱۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۴ 15 January 2017
سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی بعد ظهر امروز در آیین بزرگداشت تاسیس حفاظت هواپیمایی فرودگاه در بوشهر اظهار داشت: هر چند دشمنان به دنبال ناامن‌سازی کشور در ابعاد مختلف هستند اما وضعیت منطقه و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهد که احتمال جنگ خارجی علیه ما بسیار سخت و اندک است.

وی اضافه کرد: یکی از بخش‌هایی که دشمن به شدت بدنبال ضربه زدن به نظام است حوزه پروازهای فرودگاهی است که به دلیل وجود نیروهای مخلص، باایمان و متخصص تاکنون ناکام بوده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا ادامه داد: ایمنی پرواز کار سخت و طاقت‌فرسایی است که هم اکنون توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با استفاده از افرادی با تخصص‌های ویژه انجام می‌شود.

رحیم صفوی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسته های مختلف از جمله حفاظت پروازهای فرودگاه اقدام به تربیت نیروی انسانی متخصص کرده است.

وی عنوان کرد: ایمان، خردمندی، شجاعت و اخلاق نیکو شاخص‌ترین معیارها برای جذب کادر حفاظت پرواز در فرودگاه‌های کشور است و افرادی که انتخاب می‌شوند به دلیل سختی این شغل از یک عقلانیت، هوش و شجاعت خاصی برای برخورد با موارد چالش‌زا احتمالی برخوردار هستند.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: پاسدارانی که برای این مسئولیت در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور انتخاب می‌شوند باید ضمن داشتن تخصص‌های لازم یک قیافه‌شناس حرفه‌ای با داشتن ذهن امنیتی و اطلاعاتی باشد تا اگر با افرادی که قصد خرابکاری دارند مواجه شود پس از هرگونه عملکرد سویی بتواند انها را ناکام کند.

وی ادامه داد: انتخاب افرادی مردم‌دار و خوش‌اخلاق و منش برای سپاه حفاظت فرودگاهی در راستای تکریم مردم است.

رحیم صفوی عنوان کرد: ایجاد امنیت هزینه‌بر است و نیازمند داشتن تجهیزات و تکنولوژی پیشرفته‌ای است تا بتوان امنیت را حاکم کرد و روش‌های پیچیده‌ای که دشمنان برای ناامن کردن کشور در حوزه حمل و نقل هوایی دنبال می‌کند را ناکام کرد.

وی با اعلام نیاز اتصال بوشهر به خطوط ریل اظهار داشت: در صورتی که بوشهر به خط ریلی فارس یا خوزستان وصل شود حجم عمده‌ای از مسافر‌ت‌ها از استان بوشهر با خطوط راه‌آهن انجام می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار