معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: برای حل مشکلات ثبتی در اراضی استان بوشهر طرح کاداستر در اراضی این استان اجرا شده که نقش مهمی در تسریع ثبت و صدور اسناد املاک دارد.
کد خبر: ۳۶۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۷ 16 January 2017
سیدمحمدحسن باستی صبح امروز در نشست بررسی مشکلات اراضی  دستگاه‌های دولتی و مردم استان بوشهر با حضور رئیس سازمان ملی زمین و مسکن با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات این سازمان در استان بوشهر اظهار داشت: برای حل مشکلات سرمایه‌گذاران در دهکده گردشگری بوشهر اراضی این دهکده  تعیین تکلیف شود تا فعالیت حوزه سرمایه‌گذاری تسریع یابد.

وی با اشاره به اراضی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت:  برای تحویل سند اراضی منطقه ویژه بوشهر  به سرمایه‌گذاران اقدامات لازم فراهم شود تا مشکلات صاحبان واحدهای صنعتی در منطقه ویژه بوشهر برطرف شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای طرح توسعه دانشگاه خلیج فارس افزود: در راستای طرح توسعه در دانشگاه خلیج فارس بوشهر نیاز است اراضی محدوده این مرکز آموزش عالی تغییر کاربری داده شود تا زمینه توسعه این طرح فراهم شود.

باستی با اشاره به مشکلات اراضی تنگک‌های بوشهر گفت: شهر بوشهر دارای 7 منطقه در جنوب شهر بوشهر است که مشکلات دریافت سند ثبتی دارند که لازم است برای حل مشکلات ساکنان مردم 4 محله جنوبی شهر بوشهر و تنگک‌ها اقدامات عاجل انجام شود.

وی با تاکید بر واگذاری اراضی طرح توسعه شهرداری دیلم افزود: 10 هکتار زمین در حاشیه شهر دیلم برای اجرای طرح توسعه شهری نیاز به واگذاری به شهرداری دیلم است.

معاون امور عمرانی استانداری بوشهر با تاکید بر توجه به اراضی 530 هکتاری بوشهر گفت: برای اجرای زیرساخت‌های لازم در اراضی 530 هکتاری بوشهر طرح آماده سازی با تامین اعتبار در این منطقه اجرایی شود.

باستی بر توجه به تکمیل مسکن‌های مهر در شهرهای مختلف استان بوشهر تاکید کرد و افزود: مسکن‌های مهر بوشهر و گناوه برای واگذاری و تکمیل نیاز به اجرای طرح‌های فاضلاب شهری و شبکه‌ای هستند که لازم است در این حوزه اقدامات لازم انجام شود.

وی از اجرای طرح کاداستر برای حل مشکلات ثبتی در اراضی استان بوشهر خبرداد و گفت: برای حل مشکلات ثبتی در اراضی استان بوشهر طرح کاداستر در اراضی این استان اجرا شده که نقش مهمی در تسریع ثبت و صدور اسناد املاک دارد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار