مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی از هیچ مسئولیتی شانه خالی نکرد.
کد خبر: ۳۶۱۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 16 January 2017
مراسم هفتمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام بعدازظهر امروز در مسجد توحید بوشهر برگزار شد.

در این مراسم مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر با تسلیت در گذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار داشت: مخالفت با سیاست‌های مزدوران طاغوت در خفقان شدید حاکم بر ایران کار دشواری بود اما مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از عهده آن برآمد.

حجت‌الاسلام  یوسف جمالی افزود: در زمان تبعید امام راحل، وی در ایران ارتباط بین مبارزان را برقرار می‌کرد تا اینکه انقلاب بتواند کار خود رابه پیش ببرد و نتیجه آن بارها زندانی شدن و تحمل سال‌ها شکنجه ساواک بود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر تصریح کرد:خدمات آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب اسلامی و تبعیت محض ایشان از امام راحل و رهبر معظم انقلتاب اسلامی در همه امور حائز اهمیت بود.

جمالی با بیان اینکه مرحوم هاشمی رفسنجانی به اذعان دوست و دشمن فردی باهوش و فرهیخته بود به برخی آثار رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام اشاره کرد.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوشهر خاطر نشان کرد:آیت‌الله هاشمی رفسنجانی همواره در کنار امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در راستای تحقق اهداف نظام اسلامی از هیچ مسئولیتی شانه خالی نکرد.

در پایان این مراسم مداحی و ذکر مصیبت نیز انجام شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار