مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر گفت: در راستای خرید حمایتی محصول از گوجه‌کاران استان بوشهر ۲۰ هزار و ۳۹۰ تن محصول از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد.
کد خبر: ۳۶۲۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 17 January 2017
علی قنبری با اشاره به نقش مهم سازمان تعاون روستایی در حمایت از کشاورزان اظهار داشت: برای جلوگیری از خسارت به کشاورزان در مواقع بحرانی این سازمان بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به یاری کشاورزی می‌شتابد و محصولات آنها را خریداری می‌کند.
وی با اشاره به آغاز اجرای طرح  خرید حمایتی گوجه فرنگی از کشاورزان گفت: خرید حمایتی گوجه‌فرنگی از کشاورزان استان بوشهر از اوایل دی‌ماه امسال آغاز شده که در این رابطه شش مرکز خرید در شهرستان‌های استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان بوشهر با بیان اینکه مرکز خرید حمایتی گوجه فرنگی در دشتستان، دشتی، دیر، کنگان، عسلویه و جم راه‌اندازی شده افزود: گوجه فرنگی غیر از محصول درجه یک برای خارج از استان هر کیلوگرم 400 تومان خریداری می‌شود و این در حالی است که هزینه حمل محصول خریداری شده به خارج از استان بوشهر پرداخت می‌شود.

قنبری با بیان اینکه قیمت خرید محصول  برای کارخانه‌های داخل استان بوشهر 3 هزار و 300 ریال برای هر کیلوگرم تعیین شده افزود:  محصول گوجه فرنگی که در داخل استان بوشهر به‌صورت فله در اختیار کارخانه‌های رب گوجه فرنگی استان بوشهر قرار می‌گیرد هزینه سبد و حمل بار ندارد و به قیمت سه هزار و 300 ریال از گوجه کاران خریداری  می‌شود.

وی با اشاره به خرید  بیش از 20 هزار تن محصول از گوجه‌کاران استان بوشهر  گفت: در راستای خرید حمایتی محصول از گوجه‌کاران استان بوشهر در 25 روز گذشته 20 هزار و 390 تن محصول غیر از درجه یک از کشاورزان استان بوشهر خریداری شد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار