مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: در راستای تحقق نظام‌نامه مدیریت سیل سامانه بانک اطلاعاتی آن در زمینه نیروی انسانی، اماکن، تجهیزات، ماشین آلات سبک و سنگین و منابع قرضه راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر: ۳۶۲۳۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲ 17 January 2017
شاهپور رجایی صبح امروز در نشست تشریح نظام‌‌نامه مدیریت سیلاب وزارت نیرو در بوشهر، با تاکید بر شناسایی ساخت و سازهای حریم رودخانه‌های استان بوشهر اظهار داشت: شناسایی تصرفات حریم و بستر رودخانه‌ها و برطرف کردن تصرفات برای جلوگیری از حوادث احتمالی مورد تاکید است که این مهم در اولویت برنامه‌های این شرکت قرار دارد.

وی با بیان اینکه خشکسالی منابع آبی استان بوشهر را تحت مخاطره قرار داده است تصریح کرد: برای جلوگیری از افزایش بحران و تنش‌آبی در استان بوشهر برنامه‌های مهمی تدوین و اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت‌ آب منطقه‌ای استان بوشهر با تاکید بر تفکیک‌کردن آب آشامیدنی از آب فضای سبز در شهرها  و دستگاه‌های اجرایی گفت: برای تفکیک آب آشامیدنی از آب فضای سبز شهرداری بوشهر طرح‌هایی را اجرا کرده که این مهم باید به سایر شهرداری‌ها ترویج داده شود.

رجایی با اشاره به تدوین نظام‌نامه مدیریت سیلاب در وزارت نیرو گفت: در این نظام‌نامه شرح وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی معین شده  که بر این اساس مخاطرات وقوع سیلاب به حداقل رسانده می‌شود.

وی با بیان اینکه در این نظام نامه شرح وظایف تمام دستگاه‌های اجرایی معین شده است تاکید کرد: در این نظام‌نامه فعالیت‌های مدیریت سیلاب در مجموعه وزارت نیرو، به سه مقطع زمانی قبل از صدور پیش آگاهی، از پیش آگاهی تا پایان رخداد سیل و پس از فروکش کردن سیل طبقه بندی شده است.

مدیرعامل شرکت‌ آب منطقه‌ای استان بوشهربا بیان این که نقاط حادثه خیز سیلاب در  استان بوشهر شناسایی و اقدامات خوبی در حال انجام است افزود: در راستای تحقق نظام‌نامه مدیریت سیل سامانه بانک اطلاعاتی آن در زمینه نیروی انسانی، اماکن، تجهیزات، ماشین آلات سبک و سنگین و  منابع قرضه راه‌اندازی می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار