معاون پارلمانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور گفت: 80 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه در سراسر کشور جذب بازار کار شده اند.
کد خبر: ۳۶۲۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹ 17 January 2017
سید محمد میردامادی در نشست شورای اداری شهرستان کنگان استان بوشهر افزود: این دانش آموختگان بیشتر در تخصص های کاری رشته های تحصیلی خود مشغول بکار هستند.
وی بیان کرد: بخشی از این فارغ التحصیلان با راه اندازی تعاونی های چند نفره برای خود و دیگران اشتغال زایی کرده اند.
میردامادی با اشاره به ظرفیت های شهرستان کنگان گفت: با فراهم شدن شرایط و امکانات لازم و بر اساس آمایش سرزمینی بزودی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان راه اندازی خواهد شد.
معاون پارلمانی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب بر گسترش دانشگاههای فنی و حرفه ای در کشور و نیز نقش این مراکز علمی در کارآفرینی بیان کرد: یکی از مراکز اثرگذار در تحقق اقتصاد مقاومتی و حل معضل بیکاری دانشکده ها و دانشگاههای فنی و حرفه ای است.
وی در با تجلیل از شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: ایشان نقشی کم نظیر در تحقق و تداوم انقلاب اسلامی داشته اند.
نماینده مردم شهرستانهای کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: اقدامات لازم برای راه اندازی دانشکده فنی و حرفه ای کنگان انجام شده و در صورت تایید و موافقت نهایی، در آینده نزدیک مقدمات راه اندازی آن آغاز می شود.
سکینه الماسی افزود: با توجه به شرایط خاص شهرستان کنگان از جمله حضور صنعت، راه اندازی این دانشکده می تواند اثرگذاری زیادی در تربیت نیروی انسانی داشته باشد.
نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی، تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص و متاسب با نیازهای صنعت را ضروری دانست و اظهار کرد: با راه اندازی این دانشکده و تربیت نیروی انسانی ماهر بخش قابل توجهی از مشکلات حوزه اشتغال شهرستان کنگان برطرف خواهد شد.
الماسی، با اشاره به گلایه مندی نیروهای بومی از وضعیت اشتغال بیان کرد: بیکاری جوانان بومی هرگز پذیرفته نیست.
وی افزود: با پیگیری های فراوان، اشتغال نیروهای بومی و استفاده از ظرفیت پیمانکاران بومی بصورت قانون مصوب و مدون شده است که با ابلاغ آن، امتناع از بکارگیری نیروهای بومی پذیرفتنی نیست.
الماسی، تاکید بر لزوم تعامل با مجموعه صنعت نفت در جنوب استان بوشهر گفت: ضمن حفظ تعامل با صنعت نفت در زمینه احقاق حق مردم با هیچ کس تعارف نخواهم کرد.
وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت الله هاشمی بحق سردار سازندگی بود که شش دهه از عمر خود را در راه اسلام و انقلاب سپری کرد.
الماسی با گرامیداشت دهه فجر گفت: حفاظت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن به عنوان ثمره خون هزاران شهید، تکلیف همه مردم و مسئولان بعنوان وارثان شهداست.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار