دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته به صنعت دریایی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۲۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۵ 18 January 2017
در راستای توانمندی دریایی و ساحلی استان بوشهر ظهر امروز دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته  در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر افتتاح شد.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر در آیین  افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه برای نشان دادن توانمندی و قابلیت‌های صنعت دریایی استان بوشهر نمایشگاه تخصصی دریایی در بوشهر گشایش یافت اظهار داشت: دومین  نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی،بندری  و صنایع وابسته با شرکت بیش از 30 شرکت مختلف فعال در حوزه‌های دریایی و بندری از سراسر کشور گشایش یافت.
مهرداد ابراهیمی با بیان اینکه این نمایشگاه  با هدف نشان دادن توانمندی‌ها و آخرین دستاوردهای صنایع دریایی و دریانوردی ایران و بالاخص بوشهر راه‌اندازی شده خاطرنشان کرد: شناسایی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گمرک و دریانوردی از اهداف افتتاح این نمایشگاه است که شرکت‌های مختلف قابلیت‌های خود را در غرفه‌هایی در سطح 3 هزار و 600 متر مربع عرضه کرده‌اند.
وی افزود: دومین نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های دریایی، بندری و صنایع وابسته به مدت 3روز  فعال است.

مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان بوشهر تصریح کرد: در این نمایشگاه  انواع قطعه‌های ایمنی شناورها، لوازم یدکی دریایی و ابزار دستگاه‌های بارگیری و تخلیه کالا  به نمایش گذاشته شده است.
ابراهیمی بیان کرد: این نمایشگاه تا پنجشنبه 30 دی ماه از ساعت 16 تا 21 پذیرای بازدیدکنندگان است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار